שיווק באינטרנט והגדלת כמות הלידים באתר

כדי ליצור לידים שיווקיים דיגיטליים תוכלו להשתמש בקמפיינים של שיווק בדוא"ל, מדיה חברתית, דפי עסקים, דפי נחיתה, צ'ט בוטים, תוכן וידאו וקריאה לפעולה (CTA). על פי סקרים, חברות עם 30 דפי נחיתה מייצרים פי 7 יותר לידים מאשר חברות עם 1-5 דפי נחיתה. ככל שיש לך יותר מבקרים באתר שלך, כך גדל הסיכוי לייצר הפניה שיווקית דיגיטלית המייצגת טרנספורמציה או מכירה פוטנציאלית.

גישה קלה לטפסי השארת פרטים- הגדלת מספר הלידים באתר שלך

הצבת טופס יצירת לידים על הקפל מגדילה את הסבירות שהלקוח יבחין וימלא אותה, כמו גם רמזים ויזואליים כגון חצים והצעות מפתות כגון הצעות חינם ולגרום להנעה לפעולה. לגרסת מדיה עשירה של אתרי יצירת לידים שצורכים רוחב פס, המלצות מוצקות יכולות להשפיע רבות על ידי תמיכה בהצעה שלך.

אחת הדרכים המוצלחות ביותר לייצר לידים – שיווק דיגיטלי

שיווק באינטרנט הוא עולם מרתק וישנן אופציות רבות להגיע ללקוחות ולקהל היעד אליו אתה מעוניין להגיע ולהציע לו את שירותיך. שיווק דיגיטלי נעשה בעיקר בעזרת פרסום תוכן באתר שלך ובמדיה החברתית. יתרה מכך, תוכל לעקוב אחר מי שמוריד אותם, לפתוח אותם, לעסוק בהם ולהתאים את אסטרטגיית יצירת הלידים שלך על ידי שיתוף פוסטים בבלוג, יצירת ניוזלטרים או מדריכי מבקרים מקוונים.

האם מחוללי הלידים הקיימים שלך תורמים לעסק שלך?

השתמש בכלים כמו אתר Grader כדי להעריך את מקורות יצירת הלידים שלך, כולל דפי נחיתה ו CTA, ולתת משוב על דרכים לשפר את התוכן הקיים שלך. בדוק באתר שלך כדי לראות באילו דפים מבקרים שלך מבלים את רוב הזמן.

אתר האינטרנט שלך- בית המקדש

הוא הבסיס לאסטרטגיית השיווק המקוון העתידי שלך ופעילויות יצירת לידים מקוונות. דפי נחיתה פשוטים של אתרים וטפסי לכידת לידים יכולים לעזור לך לפתח את המותג שלך ולייצר תנועה. למד את הסודות להשגת יותר תנועה לאתר שלך, צור יותר לידים והגדיל הכנסה. הטיפ הכי חשוב הוא לעקוב אחר הנתונים וכל הזמן להפעיל את הראש, איך אפשר לשפר עוד ולהגדיל נפח מכירות והתפתחות העסק.

 מה מציע השיווק הדיגיטלי?

לפני הכל, עלינו לפתח אסטרטגיית שיווק דיגיטלי המציעה לקונים ערך מוסף באמצעות מחקר ומייצרת לא רק תנועה, אלא גם לידים מוסמכים. כדי להבין כיצד אנו יכולים לייעל את אתרי האינטרנט שלנו, תחילה עלינו לקבל הבנה בסיסית של תהליך יצירת הלידים.
עבור פרטים מורחבים אודות שיווק באינטרנט באפשרותך להעיף מבט ב- yossilevi.co.il

תהליך יצירת הלידים מתחיל כאשר מבקר באתר לוחץ על CTA (קריאה לפעולה) באחד מאתרי האינטרנט או מפוסטים בבלוג שלך. CTA מנחה את המבקר לדף נחיתה המכיל טופס לאיסוף פרטי יצירת קשר עם מבקר וכך בעצם נוצר הליד.

הכל זה נתונים – מספר הלידים הכולל, מבקרים באתר והגדרת יעדים ע"פ זמן שהגדרת

ניתן לקבץ יצירת לידים לסדרה של פעילויות שיווק התואמות את שלבי מסע הקונה, החל מיצירת התנועה, המרת מבקרים ללידים והפיכת לידים ללקוחות. אתרים ממירים מבקרים של צד שלישי ללידים על ידי הזמנתם למסור את שמם ופרטי ההתקשרות שלהם בטופס דף אינטרנט או על ידי אילץ את המבקר להתקשר אליך ולספק מידע זה בטלפון. לפי המעקב והנתונים, תוכלו להסיק מסקנות ולבצע שינויים בעיצוב ובדרכים שיש לפעול באופן כללי.

העדיפות העליונה של המשווקים היא המרת לקוחות שהשאירו פרטים ללקוחות קבועים. על ידי מעקב על מגמות השיווק הדיגיטלי, אינך רוצה לפספס הזדמנויות שיכולות לעזור לך למשוך לקוחות פוטנציאליים. המשימה העיקרית היא להשיג לידים ולהגדיל את ההמרות עוד ועוד. בנוסף, אפשרי להסתכל על אתרים של מתחרים ולנסות להבין מה הם עושים נכון.

הפקת לידים משמש לחיבור עם הלקוחות הקיימים והחדשים

המידע החיוני שאתה מקבל מלידים יכול לעזור לעסק שלך לבצע את הצעדים הנכונים כדי לשפר את חוויית הצרכנים שלו, לבנות מערכות יחסים מהימנות ולזכות באמינות ונאמנות בשוק.  הפניה היא בקשה שאתה מקבל ממבקרי האתר שלך להיות לקוח פוטנציאלי. משווקים דיגיטליים רבים משתמשים בערוצי שיווק דיגיטליים אחרים כדי להוסיף לידים וזה חייב לכלול כיוונים רבים. הם יכולים ליצור משפך של רכישת לקוחות ולהפוך לידים ללקוחות באמצעות שיווק בדוא"ל. מודעות לידים הן מוצא מצוין לקמפיינים לרימרקטינג מכיוון שרוב הזמן המבקר באתר רואה מודעה שאתה משתמש בה וזה נותן לך תמריץ לשלוח אותה אל משפך המכירות שלך ובסוף התהליך רבים חוזרים לרכוש באתרים שעזבו בעבר מחוסר עניין.

רוב חברות ה- B2B מתקשות לפתח אסטרטגיית יצירת לידים מקוונת לאתרי האינטרנט שלהן

בשנים האחרונות צצו מחדש טפסים מוקפצים כטקטיקות שיווק פופולריות לקידום בלוגים מכווני תוכן, הרשמות ורשימות דוא"ל שהולכות וגדלות כדי לשפר את יצירת הלידים. בין אם מדובר בטקטיקה חד פעמית כגון תוכן מדיה חברתית או תשלום חודשי של מומחה ללידים, כל זה הוא חלק מאסטרטגיה מתמשכת.

בניית אתר – השקיעו זמן ויצירתיות כמה שניתן

הקפד ליצור דפים המותאמים במיוחד עבורך והוא ייצור לידים שנראים יפה ללא שום סלסולים. דרכים חדשות לגמרי ליצירת לידים הן מידע באתר שלך המחייב את המבקרים שלך למלא טופס יצירת קשר. על ידי שינוי המילים של לחצני האתר שלך תוכל לשפר את שיעור ההמרות ואת מספר הלידים שאתה יוצר. חשוב שהפעולה הזו תופיע בכמה מקומות באתר, תיהיה נגישה לגולש והכי חשוב תגרום להנעה לפעולה והשארת פרטים בסוף השהייה באתר, ככה עושים שיווק נכון !

תפריט נגישות