איך ללמוד למבחנים טוב יותר

על שם הממציא שלו, המדען הגרמני סבסטיאן לייטנר, ה- SAT מאלץ את התלמידים ללמוד על ידי חזרה על חומרים שהם כבר מכירים. אתה עומד לשבת ב- GMAT, נצל את הפרופסורים והסגל שמספקים בחינות ישנות לתרגול למבחן.

אתה יכול להרגיש את סגנון המבחן של המדריכים ולהכיר את המידע המוצג ביום המבחן האמיתי

חזרות ללא ספק הן דרך קלה לעבור משהו שהוא פחות מלחיץ ויכול לעזור לך לזהות דברים שלא ידעת כפי שהבחינה שלך תעשה זאת. מחקר שנערך בשנת 2011 מצא כי סטודנטים שבחנו את עצמם במבחנים מעשיים עם חומרי למידה אחסנו 50% יותר מידע בשבוע מאשר חבריהם שלא עשו את המבחנים.

בדיקה קטנה לאורך פרק זמן ארוך עד הבדיקה. ניתן להשתמש בחסימת זמן לימוד קטנה לבדיקות מהירות. כאשר אתה מתחיל ללמוד לקראת הבחינה, עליך לקבל את ההערות הראשונות שלך ולקרוא את הפרק הראשון שלך.

אחד היתרונות של הכנה מוקדמת

הוא שהוא מאלץ אותך להשלים סקירה של החומר שלך מתוך הערות הכיתה וספר הלימוד שלך. אם כתבת שאלות רבות ומבחנים עצמיים, אתה יכול לגשת לבחינה מעשית לפני שתתחיל. על ידי עבודה מוקדמת יש לך מושג לגבי הפורמט והדרך שבה הפרופסור מטפל בדברים לקראת הבחינה.

מבחני אימון טובים

אך הם אינם תחליף לבדיקות עצמיות עם שאלות משלך. אם אינך בטוח כיצד ללמוד למבחן, בסופו של דבר אתה מבזבז שעות על מנת לגלות שאין לך מה ללמוד. הדרך הטובה ביותר ללמוד היטב למבחנים היא לעשות את מה שאתה רוצה לדעת: ללמוד מבחני מתמטיקה, ללמוד מבחני היסטוריה וללמוד ולתרגל למידה באופן פעיל.

אם אתה צריך לעבוד קשה

כדי להרוויח את התואר האקדמי שלך, כדאי לדעת כיצד ללמוד למבחנים, מכיוון שהם חלק בלתי נמנע מניסיונך האקדמי. למרות שחשוב לעבוד קשה ולהיות חכם, כדאי גם לקחת הפסקות מתאימות כדי להבטיח שלא תישרף או תסבול מחרדות ומתח. לכל אחד יש העדפות ושיטות שונות, אך ישנן דרכים למקסם את יעילות זמן הלימוד שלך, לשמור מידע ולבצע ביצועים טובים יותר ביום הבחינה.

במדריך זה ריכזנו 17 מהטיפים הטובים ביותר כיצד ללמוד טוב יותר למבחנים

לא משנה איזה כיתה יש לך או איזה מקצוע אתה לומד, טיפים אלה נותנים לך הזדמנות ללמוד טוב יותר. בואו נסתכל על האסטרטגיות והטיפים הטובים ביותר ללימוד בחינות.

בין אם נמאס לך משעות של למידה או אם נשכחת לגמרי בכל הנוגע לגשת למבחן, 17 הטיפים הטובים הבאים כיצד ללמוד למבחן יכינו אותך טוב יותר לכל בחינה. ארבעת הטיפים הללו שימושיים לכל מבחן או קורס שאליו אתם מתכוננים.

האמת היא שאין דרך נכונה להגיד לך איך ללמוד לבחינה. ישנן אינספור דרכים לייעל את הזמן ולהתכונן למבחן הבא. למד את הדרך הטובה ביותר ללמוד לפני מבחן, עם ארבעת הטיפים הבאים להתכונן לבחינות עתידיות.

בין אם אתה מקים קבוצות לימוד

לומד כיצד ליצור כרטיסי פלאש, לצפות בסרטונים, לסקור ספרי לימוד או ליצור מדריכי לימוד משלך, תוכל להתאים את שגרת הלימוד שלך כך שתתאים לצרכיך. זה יכול לסייע בפיתוח הרגלי לימוד טובים, לשפר את שיתוף הפעולה בפרויקטים קבוצתיים ולחזק את האמון. בנוסף למפגש עם חברים, גיבוש של קבוצות לימוד בכיתה יכול להיות דרך ערכית וכיפית לבדוק לפני מבחן.

אם הפרופסור או העוזר שלך מציע בחינות קדם במהלך השבוע האחרון

הקפד להשתתף בהן. כרטיסי פלאש דיגיטליים ואפליקציות לימוד הם דרך נוספת לארגן ולסקור חומרים. אחד מעצות הלימוד הטובות ביותר לסטודנטים הוא לשכתב עובדות, מושגים והגדרות חשובים בכרטיסי פלאש.

אם אתה לא מגדיר מי אתה ולמה אתה לומד

תכנן שעות אינסופיות בספרייה, גולש בפייסבוק או רשום הערות שלא יעזרו לך לזכור את החומר. רוב הסיכויים שהמורה שלך ייתן לך שאלות מעשיות, נושאי חיבור ומגוון חומרים אחרים לבניית דעתך ולבחון קרבות בצורה. דוגמאות אלה לא רק יעזרו לך להתקדם בסמסטר של חומרים, אלא גם יכירו לך את מבנה הבחינה, אשר בתורו יכול לסייע בפחדים לא נעימים בבחינות.

זה גם מועיל להבין אילו שאלות נשאלות במהלך הבחינה ואילו תשובות אתה צריך לתת בהתאם לסוג השאלה

הכרת סוגי הבחינות השונים תעזור לך לפתח אסטרטגיות מתאימות לגיבוש תשובות ולהפחתת חרדת בחינות. זה אולי נראה קצת אקראי, אבל ריסוס ריחות לא מוכרים בזמן הלימוד הוא שיטת לימוד שיכולה לעזור לך לרוץ בזיכרון שלך, ותוכל לעשות זאת לפני, במהלך ואחרי הבחינה.

מדיטציה היא עוד אחת משיטות הלימוד שיכולות לעזור לסטודנטים להישאר ממוקדים במהלך הלימודים. מדיטציה יכולה לא רק לעזור להתרכז בזמן הלימוד, אלא גם לעזור להפחית מתח לפני הבחינה ולשפר את הבריאות הנפשית והפיזית.

תפריט נגישות