חוקר פרטי בגידה – כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא

מהם החשדות כלפי בן/בת הזוג? האם ניתן להצדיק את החשדות הללו? מה המניעים לרצון לדעת את האמת בעוד מספר ימים, ולא חודשים על גבי חודשים של חשד?

המומחיות של חוקר פרטי בגידה היא חקירות פרטיות: בין אם מדובר בבן זוג, מעסיק או כל אחד אחר – הם יכולים לספק ראיות שיעזרו לכם בשירותים היסודיים והמקצועיים שלהם.

5 דרכים לזהות בגידה

כשמדובר בבגידה, ישנן דרכים רבות שבהן אנשים יכולים להטעות. הנפוץ שבהם הוא כאשר מישהו משתמש בבן/בת זוג או בן/בת זוג לצורך סקס וכסף. לא תמיד קל לזהות את המקרים האלה של בגידה כי זה יכול להיות מאוד עדין.

להלן 5 הדרכים לזהות בגידות:

  • שפת גוף – שפת גוף יכולה להסגיר בן אדם בין אם במודע או לא במודע על ידי כך שהוא שולח סימנים כמו תנועות ידיים שמדברים על מישהו אחר, הסתת מבט כאשר מדברים על מישהו אחר ועוד.
  • מחפש חוסר עקביות – חוסר עקביות ברשתות. לדוגמה, אם למישהו יש תמונת פרופיל שונה מזו שהעלה במדיה החברתית שלו, זה יכול להיות סימן שהוא מסתיר משהו על עצמו.
  • בודק את הטלפון – דיבור בטלפון בחשאיות כמו שעות מאוחרות שאתם נמצאים ליד בן/ בת הזוג לא מרבים לדבר לידכם הרבה ועוד.
  • בדיקת היסטוריית הדוא"ל – כמו שרובכם יודעים העולם שלנו התקדם ומיילים זה דבר ישן יותר אז בן/ בת הזוג שלכם מרבים לבדוק את המייל למחוק הודעות פתאומיות זה עלול להחשיד.
  • אימות פעילות מדיה חברתית – אי תיאום במדיה החברתית או מספר חשבונות שונים.

חוקרים פרטיים בבגידות איזה חוקר הכי טוב בשבילכם?

הם נקראים לחשוף ולחקור בגידות בין היתר. היכולת לבצע חקירה זו דורשת הרבה תכונות ספציפיות ומקצועיות שיכולות להפוך את עבודתו של חוקר פרטי בגידה למאתגרת לפעמים. תכונות אלו מגיעות עם ניסיון, הכשרה, מערכי מיומנויות וידע בתחום.

חוקר פרטי שמנסה לאסוף ראיות צריך להתמקד בתיק, צריך להיות דיסקרטי ובעל כישורי חקירה טובים, בין היתר. אנשים שמנסים לבצע את העבודה הזו צריכים גם עם להגדיל ראש וגם להיות מסוגלים לחשוב מחוץ לקופסה.

בעת חקירת בגידה, חוקר פרטי ישתמש בדרך כלל בתהליכים וראיונות שונים כדי לאסוף ראיות. ייתכן שיחלפו זמן מה לסנן אותם, אך הם נחוצים כדי לוודא שהחקירה מתנהלת כהלכה. הם צריכים להיות אינטליגנטים ומהירים, כמו גם רגישים ביותר כדי שיוכלו לכבד את המצב האישי.

אופן הפעולה של חוקר פרטי בבגידות

חוקרים פרטיים בבגידות עורכים חקירות פרטיות ומחויבים בחובת סודיות. הם גם דורשים נאמנות בכך שהם חייבים לפעול בשם המקבלים שלהם בכל הנוגע לחשיפת בגידה.

לחוקר יהיה קל יותר לחקור בני זוג בוגדים עם מידע על עבודתם ויעדיהם התכופים. הדיוק בתהליך המעקב גם הופך את חשיפת הבגידה ליעילה יותר ותביא לתוצאה מהירה ומדויקת יותר.

איך הם עושים זאת?

כיום הציוד הטכנולוגי העומד לרשות חברות החקירות מרשים ויכול לסייע להן במעקב אחר חשודים בצורה יסודית. לחוקרים הפרטיים יש גישה למיטב הטכנולוגיות למטרה זו המשתמשים בכך לטובתם.

חוקרים פרטיים בבגידות עושים זאת באמצעות מספר רב של מכשירים שעוזרים להם, ביניהם: מצלמות, תמונות ומכשירי הקלטה באיכות טובה יותר מאפשרים לחוקרים פרטיים למצוא יותר מקרי בגידה בפחות זמן: זה יכול לפשט את עבודתם מכיוון שהם לא צריכים להשתמש יותר במצלמות כף יד.

מה העלות לחוקר פרטי בבגידות?

לעלות המחיר של חוקר פרטי יש כמה קריטריונים, כמה שעות עבודה, מיקום העבודה, כמות החוקרים וסוג החקירה הנדרשת.

לחקירת בגידה, שעת עבודה של חוקר פרטי ינוע המחיר בין 500 – 350 שקלים חדשים.

ואם זה בשבתות זה תעריף שבת אשר הוא 150% לשעה.

המחיר אינו קשור לרמת החוקרים, בכל חקירה ידאגו להביא לכם את החוקרים הטובים ביותר ללא קשר לעלות החקירה.

אנו מקווים שנעזרתם במאמר זה על מנת לקבל רקע על חוקר פרטי בגידה, מקווים בנוסף שהמלצתנו עזרה.

תפריט נגישות