מה זה דיגיטל

תובנות בתעשייה: כיצד שיווק דיגיטלי משנה את העולם בו אנו חיים

שיווק דיגיטלי הוא תעשייה המתפתחת במהירות ששינתה את הדרך בה אנו חיים, עובדים ומתקשרים. זה הרבה יותר מסתם שיווק עכשיו. זו דרך עבורנו להתחבר אחד לשני, לחלוק מידע ורעיונות ולהשפיע על אחרים בדרכים שלא היו אפשריות בעבר.

בעידן הדיגיטלי, משווקים מסוגלים להגיע לכל אחד בכל מכשיר בכל מקום בעולם. הם יכולים להשתמש ברשתות מדיה חברתית או בקמפיינים בדוא"ל כדי למקד את המסר שלהם לקהלים ספציפיים. והם יכולים למדוד את תוצאות המאמצים שלהם בזמן אמת כדי לראות מה עובד ומה לא כדי שיוכלו לבצע התאמות בהתאם.

שיווק דיגיטלי הוא דרך שיווק המשתמשת בטכנולוגיות דיגיטליות. זוהי אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגיע ללקוחות, והיא שינתה את הדרך בה אנו חיים בעולם.

הרבה אנשים כבר מודעים לכך ששיווק דיגיטלי משנה את העולם סביבנו, אבל מהם כמה שינויים מרכזיים?

1) שיווק דיגיטלי חסכוני יותר מצורות פרסום אחרות.

2) לשיווק דיגיטלי יש החזר על השקעה (ROI) גבוה יותר משיטות פרסום מסורתיות.

3) שיווק דיגיטלי יכול להתבצע 24/7 ו-365 ימים בשנה.

4) ניתן למקד שיווק דיגיטלי לקהלים ספציפיים.

5) ניתן להתאים שיווק דיגיטלי לדמוגרפיה ספציפית כמו גיל ומגדר.

הקדמה: מהו שיווק דיגיטלי? ואיך זה עוזר לעסקים?

שיווק דיגיטלי קיים כבר זמן מה ועדיין מתפתח. שיווק דיגיטלי הוא תת-קבוצה של שיווק באופן כללי והוא הפך נפוץ יותר עם הופעת האינטרנט.

שיווק דיגיטלי עוסק בקידום מוצרים או שירותים באמצעות ערוצים מקוונים, לרבות רשתות מדיה חברתית, בלוגים, אתרי אינטרנט, דואר אלקטרוני ומכשירים ניידים. זה יכול להיות כלי חזק מאוד עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם.

שיווק דיגיטלי הוא שיווק של מוצרים או שירותים באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות, בעיקר באינטרנט, אך כולל גם טלפונים ניידים, פרסום ברשת המדיה וכל מדיום דיגיטלי אחר.

עליית השיווק הדיגיטלי יוחסה לגלובליזציה של העסק ולפיתוח טכנולוגיות תקשורת חדשות. כיום ניתן לחברות להגיע לקהל רחב יותר באמצעות מדיה דיגיטלית הודות לגישה בעלות נמוכה לפלטפורמות הפקת וידאו והפצה.

שירותי שיווק דיגיטלי:

צמח זן חדש של סוכנות שיווק המספקת מגוון שירותים תחת קורת גג אחת. סוכנויות אלו מסוגלות להציע חבילה מלאה של שירותי שיווק מסורתיים בנוסף למומחיותן בטכניקות שיווק מקוון. זה כולל SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), SEM (שיווק במנועי חיפוש), ניהול קמפיינים בדואר אלקטרוני, ניהול מדיה חברתית וכל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו

כיצד השיווק הדיגיטלי הגלובלי שינה את העולם שלנו ומה הלאה עבור מותגים?

דיגיטל היא מילה המשמשת בהקשר של שיווק, אבל היא שימשה גם בהקשרים אחרים. בחלק זה נדבר על האופן שבו הדיגיטל שינה את העולם ומה צפוי למותגים.

נתחיל בלדבר על איך השיווק הדיגיטלי שינה את העולם. האינטרנט והמכשירים הניידים הקלו על התקשורת עם הצרכנים. זה הוביל לכך שיותר אנשים נחשפו למותגים. לדוגמה, פלטפורמות מדיה חברתית מהוות כיום מקור מידע מרכזי עבור צרכנים רבים, והן גם המקום שבו רובם מקבלים את החדשות שלהם.

השיווק הדיגיטלי שינה גם את האופן שבו אנו תופסים את הזמן מכיוון שאנשים יכולים כעת לקיים אינטראקציה עם חברות בכל שעה ביום או בלילה, מה שגורם להם להרגיש כאילו הם נשמעים על ידי החברה גם אם הם לא יכולים

כאשר אנו חושבים על העולם הדיגיטלי, אנו נוטים לחשוב על האינטרנט, המדיה החברתית והשיווק הדיגיטלי. אבל מה בעצם אומר המונח 'דיגיטלי'?

המונח 'דיגיטלי' שימש כבר זמן רב ב-IT ותקשורת כדי לתאר כל דבר שמבוסס על ספרות בינאריות (סיביות) ולא על אותות אנלוגיים. במובן הזה אפשר לומר שמבחינה טכנולוגית הכל דיגיטלי.

אבל כשאנחנו מדברים על העולם הדיגיטלי ביחס לשיווק או פרסום, יש הגדרות שונות למה זה אומר. לדוגמה, הגדרה אחת אומרת שכל דבר שניתן להעביר בצורה דיגיטלית – כמו הודעות טקסט או תמונות – יכול להיחשב כחלק מהעולם הדיגיטלי.

מגמות שיווק דיגיטלי 2019 – מה המשווקים צריכים לדעת

מגמות השיווק משתנות מדי שנה. ושיווק דיגיטלי אינו יוצא דופן. שיווק דיגיטלי הפך להכרח עבור כל העסקים, אבל זה כבר לא רק בעל אתר אינטרנט וערוצי מדיה חברתית. העידן הדיגיטלי שינה את הדרך בה אנו עושים דברים, ומשווקים צריכים להתעדכן בזמנים כדי להישאר רלוונטיים.

שיווק דיגיטלי הוא תהליך של הגעה ללקוחות פוטנציאליים ולקוחות באמצעות ערוצים כמו דואר אלקטרוני, אתרים, פלטפורמות מדיה חברתית ומודעות מקוונות. חשוב למשווקים להבין שישנן דרכים רבות ושונות להגיע לקהל שלהם בימינו, ולכן הם צריכים להיות מוכנים לכל דבר בכל הקשור לשיווק העסק שלהם באינטרנט.

כמה דוגמאות למה שמשווקים צריכים לדעת על שיווק דיגיטלי ב-2019:
עבור עוד מידע אודות מה זה דיגיטל כדאי לבדוק כאן: creative-reality.co.il

– מדיה חברתית היא עדיין אחת הדרכים היעילות ביותר

מגמות שיווק דיגיטלי 2019 – מה המשווקים צריכים לדעת – מהן המגמות ב-2019 מבחינת צריכת מדיה דיגיטלית.

שיווק דיגיטלי זה לא דבר חדש. זה קיים יותר משני עשורים והוא עבר שינויים רבים. זה כבר לא קשור רק למודעות בפייסבוק או בגוגל, אלא זה קשור לאופן בו אנו צורכים תוכן וכיצד אנו יוצרים תוכן.

מהן המגמות ב-2019 מבחינת צריכת מדיה דיגיטלית?

נראה הרבה יותר מודעות וידאו, מודעות אינטראקטיביות ומשפיעים על מדיה חברתית.

תפריט נגישות