חברה המעניקה הלוואות חוץ בנקאיות

הימנעות מהמסלול המסורתי של הלוואות בנקים עשויה להיראות הישג בלתי אפשרי, אך קיימות שפע אפשרויות מימון לעסקים קטנים העומדים לרשות היזמים. קיימות מספר שיטות מימון ומלווים חלופיים העונים על צרכיך אם העסק הקטן שלך זקוק להון אך אינו זכאי להלוואות בנקאיות מסורתיות. עם אפשרויות מימון מתאימות לחברות, פחות חברות סטארט-אפ ייכשלו.

רבים חושבים שמשקיעים של אנג'לים ובעלי הון סיכון זהים

אבל יש הבדל בולט. בעוד שחברות VC גדולות ומבוססות יותר ויכולות להשקיע בעסק שלך ולהון עצמי, משקיעי אנג'ל הם אנשים הסבירים יותר להשקיע בסטארטאפים ובחברות בשלב מוקדם שאין להן צמיחה מוכחת ורוצות להתקדם.

למצוא משקיע באנג'לים זו שיטה טובה ודומה להשגת כסף ברמה האישית

יתרונות האשראי העסקי הפרטי ישנם יתרונות חשובים רבים שיש גישה להון. כאשר עסקים קטנים מתקשים להשיג מימון, הם פונים לעיתים קרובות לקרנות אשראי חלופיות הניתנות על ידי בנקאות מסורתית.

שאינם בנקים מספקים שירותים טיפוסיים הקשורים לבנקאות כגון עסקאות בכרטיסי אשראי וכן שירותי אשראי שונים כגון הלוואות משכנתא

בנקים תעשייתיים נבדלים מבנקים מסחריים בכך שהם אינם מציעים פיקדונות לפי דרישה או חשבונות צ'קים. הם נבדלים ממוסדות אשראי מסחריים בכך שהם מקבלים פיקדונות בנוסף להלוואות צרכניות ומסחריות.

חברות פיננסיות חוץ בנקאיות (NFBC) מספקות את רוב סוגי השירותים הבנקאיים

כגון הלוואות, מסגרות אשראי, מימון חינוך פרטי, הפרשות לפנסיה, סחר בשוק הכסף, מנוי למניות ומניות, תנאי מימון (TFC) , תעודות והתחייבויות אחרות. הם מציעים גם שירותי ניהול נכסים כגון ניהול תיקים ושירותי הנחות. בנקים תעשייתיים מפוקחים על ידי ה- FDIC בשבע מדינות: קליפורניה, קולורדו, הוואי, אינדיאנה, מינסוטה, נבאדה ויוטה.

מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים (NBFC) הם מוסדות פיננסיים המספקים שירותי בנקאות שונים אך אין להם רישיון בנקאי

המכונה גם מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים (NFBC). בשנים האחרונות גדל מספר חברות ה- NBFC עם הון סיכון, חברות קמעונאיות ותעשייתיות שנכנסו לעסקי ההלוואות. מוסדות חוץ בנקאיים תומכים גם בהשקעות בנדל"ן ומכינים שווקי כדאיות ולימודי תעשייה עבור חברות.

זה מאפשר למוסדות פיננסיים המציעים שירותים בנקאיים שונים

אך אין להם רישיון בנקאי להישאר במסגרת הפיקוח המסורתי על ידי הרשויות הפדרליות הפדרליות והממלכתיות. גוף פיננסי חוץ בנקאי, המכונה גם מוסד פיננסי חוץ בנקאי, הוא חברה המספקת שירותים פיננסיים ומוצרים אך אינה מוכרת כבנק עם רישיון מלא. ההבחנה בין בנקים מוכרים לגופים פיננסיים חוץ בנקאיים נובעת מכך שגורמים חוץ בנקאיים אינם מקבלים פיקדונות מסורתיים לפי דרישה.

מוסדות פיננסיים אנונימיים (NBFI) הם מוסדות פיננסיים שאין להם רישיון בנקאי מלא ואשר אינם מקבלים פיקדונות מהציבור

חלק מה- NBFI מקלים על שירותים פיננסיים חלופיים כגון השקעות, איגום סיכונים קולקטיבי ואישי, ייעוץ פיננסי, תיווך, העברת כספים ופדיון צ'קים. דוגמאות למוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים כוללים חברות ביטוח, בעלי הון סיכון, בורסות מטבע חוץ, ארגוני אשראי מיקרו ומשכנתאות.

NBFI מאפשר שירותים פיננסיים הקשורים לבנקים ללא מעמד של בנק. NBFIs אינם בפיקוח של אף רגולטור בנקאי לאומי או בינלאומי. הם מתמחים בתמיכה בהשקעות נדל"ן ובהכנת שווקי כדאיות לתעשייה על ידי בחינת חברות.

בשל גודל השוק העצום של חברות קטנות ובינוניות

חברות הלוואות אלטרנטיביות מיומנות היטב לאיים על בנקים מבוססים שכן הבנקים המסורתיים מעדכנים את שיטות ההלוואות שלהם, משפצים את טכנולוגיות ההלוואות הישנות וזוכים לחלק גדול יותר מהשוק העולמי. חברות קטנות ובינוניות המתקשות להשיג אשראי מבנקים מבוססים פונות יותר ויותר לפלטפורמות הלוואות חלופיות. אנשים רבים שלא יכולים למצוא עזרה מבנקים מבקשים עזרה מה- NBFI.

בשנת 2021

מספר אפשרויות מימון יהיו זמינות לעסקים קטנים מחוץ ל- SBA ולמלווים חוץ בנקאיים. זה אידיאלי עבור עסקים שלא יכולים או לא רוצים לקבל אישור על ידי מוסדות פיננסיים מסורתיים ורוצים לחפש מימון שמלווים מסורתיים אינם מציעים אם אתה צריך לעבוד עם הון תמורת סכום קטן יותר. מאמר זה מתאר 10 אפשרויות להלוואות לעסקים קטנים ללא הלוואות SBA או הלוואות חוץ בנקאיות שיעזרו לכם לצמצם את הבחירה ולבחור את המימון המתאים לעסק שלכם. הם מנצלים את הביקוש הרב לעסקים קטנים על ידי הרגעה בתקנות למלווים מבוגרים.

יזמים קטנים בכל המגזרים מתמודדים עם אתגרים פיננסיים דומים ולעתים קרובות מתקשים לגשת לאשראי עסקי לא מאובטח ולצורות אחרות של מימון הון חוזר

למרות ששוק האשראי עבר באופן משמעותי ממלווים מסורתיים למימון חוץ בנקאי יעיל יותר, עדיין יש חברות המציעות הלוואות עסקיות חלופיות.

מלווים אלטרנטיביים מספקים הלוואות

קווי אשראי והקדמות מזומנים לעסקים קטנים החורגים מצורות אשראי מסורתיות מבנקים, מאיגודי אשראי ומנהל העסקים הקטנים (SBA). מתווכים חוץ בנקאיים מעבירים כספים מחשבונות הבנק של המשקיעים המקוריים לחשבון הבנק הסופי של הלווה.

חברת סחר חוץ בנקאית שמבצעת פעילויות פיננסיות ומרוויחה 85% מהכנסותיה הגולמיות משירותים פיננסיים עשויה לבחור להפוך לחברת אחזקות פיננסית. חברות אחזקה פיננסיות מחויבות למכור את העסק המסחרי הלא פיננסי כל עשר שנים.

גופים פיננסיים חוץ בנקאיים כפופים לפיקוח על חוק הרפורמה והגנת הצרכן של ווד סטריט ודוד-פרנק

המתאר אותם כ"גופים העוסקים בפעילות פיננסית המהווים יותר מ- 85% מהגולמי השנתי המאוחד שלהם. הכנסות והן נכסים מאוחדים בעלי אופי פיננסי. דוגמאות לחברות פיננסיות חוץ בנקאיות כוללות בנקים להשקעה, מלווים למשכנתאות, קרנות שוק כספי, חברות ביטוח, קרנות גידור, קרנות הון פרטיות ומלווים P2P. מוסדות פיננסיים עם אחריות מוגבלת המגייסים כספים על ידי מכירות קצבאות (מה שמכונה מניות השקעה) או קבלת פיקדונות.

העובדה שה- NBFC אינה מסדירה בנקים טומנת בחובה סיכונים נוספים

חברות פיננסיות חשמליות חוץ בנקאיות (NBFC) המכונות גם מכונים פיננסיים שאינם בנקים (NFBI) הן חברות המספקות שירותים פיננסיים דומים לבנקאות אך אין להן רישיון בנקאי. דרישות ה- BSA והציפיות הפיקוחיות למתן בנקים שירותי NG למנהלי מטבעות וירטואליים ומחליפים זהים לזה של משדרי כסף.

כאשר מעריכים את הלימותן של מערכות בנקאיות לניהול סיכונים הנוגעים לחשבונות של מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים (NBFI)

על ההנהלה להיות מסוגלת להקים מערכת ניטור ודיווח יעילה. חברות השקעות וסחורות, סוחרי ברוקר, יועצי השקעות, קרנות השקעה, קרנות גידור וסוחרי סחורות.

למידע מורחב על חברה המעניקה הלוואות חוץ בנקאיות באפשרותך לבקר באתר g.page

תפריט נגישות