עוגיות מזל לעסק – איפה אפשר לקנות?

ברחבי העולם, יותר מ -3 מיליארד עוגיות הון מיוצרות מדי שנה, ורובן המכריע נצרך בארצות הברית. עוגיות פריכות עם אמרות חידתיות התפשטו ברחבי העולם. כ -3 מיליארד מעוגיות אלה מיוצרות בארצות הברית מדי שנה.

למשל, יש גרסה מקסיקנית של עוגיות מזל בשם Lucky Taco, ביסקוויט בצורת טאקו אדום עם הון בתוכו. הרעיון שעוגיות המזל מגיעות מיפן אינו אינטואיטיבי, בלשון המעטה.

לאחר שהיפנים הפציצו את פרל הארבור בשנת 1941

הנשיא פרנקלין ד 'רוזוולט, על פי צו 9066, הורה על יישוב מחדש ומעצרם של אמריקנים יפנים, ועסקים יפנים אמריקאים, כולל מאפיות שהכינו עוגיות הון, החלו להיסגר. . האופים היפנים ממוקמים בין היתר בלוס אנג'לס ובסן פרנסיסקו, ומכינים עוגיות הון בטעם מיסו ושומשום ושאר פינוקים. עוגיות Fortune, שנעשו על ידי אמריקנים יפנים על ידי אמריקנים יפנים, הגיעו לידי יצרנים סינים-אמריקאים במהלך מלחמת העולם השנייה.

החיסרון היחיד

הוא שאם יש לך שתי ביסקוויטים באותה אריזה, אף אחד מבני הזוג הבא, הילדים קצת יימחצו מהמחיר, אבל זה לא מספיק לדאוג. עוגיות המזל התפתחו לאחר מלחמת העולם השנייה מממתק שנשלט ביפנית לממתק שנשלט על ידי סינים. אחת התיאוריות מדוע זה קרה היא כי המעצר היפני-אמריקני במהלך המלחמה שלח יותר מ -100,000 אמריקאים יפנים למחנות מעצר, כולל אלה שהכינו עוגיות הון.

לא רציתי לתת עוגיות מיושנות ללקוחות

אז זרקתי את כל הקופסה. הקופסה הכילה כל כך הרבה עוגיות שבורות שלא יכולתי להשתמש בעוגיות המזל שהיו טריות. הציפיות שלי היו בלתי סבירות כי הביסקוויטים לא היו טעימים ורעננים, אבל קיבלתי ביסקוויטים באותו היום שבו נמסרתי.

הפעם הזמנו 150 עוגיות

שנמסרו למחרת ללא בעיות. הזמן קצר והעוגיות לא נמסרו בזמן, וזה היה מאכזב. איננו בטוחים איזו שיטת משלוח הייתה להם, אך העוגיות הקודמות שנשלחו לא נשלחו, ולכן אנו מתכוונים לנסות שוב כאשר תהיה אפשרות למשלוח ישיר.

קארן ג'מר העוגיות טריות וטעימות בכל פעם. יש להם טעם טוב, לביסקוויטים העבים יש קראנץ 'טוב, ואני לא יכול להתלונן על המחיר. הביסקוויטים שלהם היו טעימים ורכים ביום שקיבלנו אותם.

אם אתה משתמש בעוגיות שלך כזוגות סנכרון, עליך להיות ברמה 80 לפחות כדי לקבל את הכמות הנכונה של גלילת מזל. השתמש בכוכב אחד ובשני כוכבים בתמורה לזוגות Crunchy Cookie Strike.

אני קונה עוגיות מזל כי הן חטיף מתוק נהדר. כשהזמנתי לראשונה ביסקוויטים, הייתה לי כמות קטנה של שקיות מיושנות, שבורות וריקות. כשהיו לי שלוש, הגעתי לרהל סייפו ואמרתי שהעוגיות לא נראות טובות כרגיל.

לאחר ביקור במינסוטה, ברקסדייל ניסה לצרף ביסקוויטים לתפריט שלו מ -1993. במשך השנים הוא ניסה לקנות ולמכור פריטים חדשים בדוכן. הוא ניהל קמפיין על קבע ביריד בשנת 2003, אך כשהיריד בוטל, הוא עיצב קרוואן מיוחד אך ורק לאפיית עוגיות.

ככל שהפופולריות של העוגיות גדלה, היה צורך יותר מקום לאפייה. אז הם נכנסו לדוכנים האחרים שלהם כדי לעמוד בקצב חלומות העוגיות של ברקסדייל.

אנו מחלקים את העוגיות ל -4, כך שיש לנו 3 הזמנות לכל עוגיה. כל אחת מאפה ייחודי בגודל א צורה וארוז ביד. אנו עוטפים אותם חמים כדי לשמור על הטעם האפוי.

ישנם מספר עוגיות שונות, שכל אחת מהן מציעה יכולות פסיביות משלהן בקרב. ניתן להרוויח עוגיות הון על ידי זכייה במשחקים, קרבות ווילות. ישנן כמה דרכים לרכוש מיומנויות, אך הנפוצה ביותר היא השימוש בעוגיות מזל.

ביסקוויט פלסטיק עצום שנושך את הענק המאושר התלוי כמו מגדלור מעל שדרת גרנד, ומושך את תשומת ליבם של כל העוברים והשבים למעדן הטעים הזה. מכונה אוטומטית מקפלת את הביסקוויט בכיוון הנכון לאושר.

אם אתה מחליף בעוגית מזל כוכב אחת קראנצ'ית אחת כדי להחליף אותו יש לך סיכוי של 0.625% ל- CS2 מהחלוץ שלך. אם אתה מחליף 1 עוגת מזל קרם אולסטאר, יש לך סיכוי של 5.75% לקבל את ברנדן Dauntless וסיכוי של 0.575% לקבל ערנות במיכל שלך.

תפריט נגישות