מי עושה את השתלות השיניים הטובות ביותר

זו הסיבה שאנו מעדיפים להשתמש בשתלים של Nobel Biocare במרפאתנו מכיוון שיש להם את העיצוב היעיל ביותר ואת החומרים האיכותיים ביותר הקיימים כיום. לפני שנצלול לפרטים מדוע חומרים ועיצוב כה חשובים עבור השתלות שיניים, הבה נבין במהירות כיצד פועל תהליך החלפת השיניים ואת סוגי השתלים הדנטליים השונים שניתן להשתמש בהם לצרכי שיקום שונים.

למטופלים המעוניינים לשפר את מראה החיוך על ידי החלפת שיניים חסרות

השתלת שיניים היא אחד הפתרונות הטובים ביותר. שתלים דנטליים עדיפים בהרבה על אפשרויות אחרות, כגון שיניים תותבות מסורתיות או גשרים, ויכולים למנוע הרבה בעיות שיניים ידועות ארוכות טווח הנגרמות משיניים חסרות בלסת, כולל איבוד הדרגתי של צפיפות העצם, בעיות לעיסה או דיבור. שתלים דנטליים הם לא רק תותבות, הם חייבים להחליף לחלוטין את השיניים כשורשים מלאכותיים על מנת לשמור על תפקוד מלא ולמנוע או למנוע אובדן של הלסת התחתונה. בנוסף לשימור השיניים הטבעיות, השתלת שיניים היא הבחירה הטובה ביותר מכיוון שהם נראים, פועלים ומרגישים כמו שיניים טבעיות.

השתל עצמו מדמה שורש של שן טבעית

ולאחר מכן מחבר אליו את הכתר להשלמת השיקום. כאשר מחליפים שן בודדת, משטח השתל מונח על השתל ומשמש כמחבר לכתר. הליכי השתלת שיניים מבוצעים בהתאם לצרכיו האישיים של המטופל ומשמשים רק כאשר יש צורך מוחלט להחליף את השיניים הטבעיות הקיימות. רוב רופאי השיניים עברו הכשרה בהשתלת שיניים ויכולים להשלים את הניתוח ללא מעורבות של צד שלישי.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של מי עושה את השתלות השיניים הטובות ביותר והשתלת שיניים מחירון באפשרותך לבדוק ב- dental-clinics.co.il

עם זאת

רופאי שיניים עשויים להיות פחות מאומנים ממנתח שיניים או פריודונט בכל הנוגע להתקנת שתלים דנטליים. אם נדרשת השתלת עצם לפני השתלת שתלים בעצם הלסת, סביר להניח שרופא שיניים יזדקק למנתח שיניים, שכן הוא מוכן יותר לפעולות השתלת עצם מאשר רופאי שיניים ופריודונט. עם זאת, אם נדרש רופא שיניים או רופא חניכיים, על רופא השיניים לסייע לך בתהליך ובטיפול לאחר הניתוח לאחר ההליך הניתוחי.

פשוט התקשר למרפאה המקומית שלך

כדי לקבוע פגישה עם רופא שיניים שתלים. במהלך הייעוץ שלך, אתה יכול לצפות לבדיקת שיניים ולדון במטרות החיוך שלך. אם אתה צריך להחליף שן חסרה או פה מלא ואתה חושב על השתלות שיניים All on 4, השתמש בייעוץ המיוחד שלנו וצור קשר עם משרדנו כדי לקבוע פגישה עם ד"ר וואנג. בינתיים, רופאי השיניים שלנו בלוויו ואיסקוואה יכולים למצוא פתרון זמני לשן החסרה שלך.

למטופלים מומלץ לנקות את שיניהם באופן קבוע לפחות פעמיים בשנה

כדי להבטיח את בריאות השיניים והשתלים. עדיין יש צורך בצחצוח שיניים, צחצוח שיניים ובדיקות סדירות כדי לוודא שהשתלים שלך נשארים במצב תקין. הסיבה לכך היא שהחלפת שן בודדת היא הליך פשוט יחסית (אם אתם רופאי שתלים מנוסים).

השיניים שאתה מקבל בהתחלה הן זמניות עד שהשתל ירפא ויש לך מגע בריא בעצמות כדי לשמור על תותבת קבועה. ואם יש לך הרבה שיניים, זה יכול להיות גם אופציה מצוינת להחזרת החיוך והביטחון שלך.

ההבדל היחיד

הוא לוודא שרופא השיניים בוחר את השתל המתאים לצרכים שלך. הם גם צריכים להיות מסוגלים להשתמש בכל הטכנולוגיות הקיימות היום כדי לתכנן ולהציב השתלת שיניים, למשל, ניתוח מונחה מחשב יקבע את המיקום הטוב ביותר בדיוק מילימטר.

מגוון המוצרים שלהם מאפשר לרופאים לספק פתרונות התחדשות מלאים

מהעצמות מסביב לשתלים ועד לשיניים החלופיות בפועל. רכיבים ומכשור של מערכת השתלים מיוצרים בארצות הברית ובשווייץ, ומוצרים לחידוש רקמות שיניים מיוצרים בשוודיה. מוצרי התחדשות רקמת הפה שלו משמשים לתמיכה בניתוחי שתלים או להגנה על שיניים טבעיות לאחר טיפול במחלת חניכיים מתקדמת.

מאז הצגת מערכת Maestro

BioHorizons ממשיכה לספק קו שלם של שתלים מחודדים, כולל מערכות השתלים Tapered Pro, Tapered Plus ו-Tapered 3.0. במשך יותר משני עשורים הם מייצרים שתלים דנטליים וגם מייצרים חומרים ממוחזרים, כולל תחליפי השתלות עצם, ממברנות קולגן ומוצרים לטיפול בפצעים, כמו גם מכשירים ומכשירי שיניים. הם מייצרים מערכות שיניים שונות, תותבות וחומרים ביולוגיים המשמשים לשיקום חיוכים.

הם יכולים להחליף שן אחת או יותר או גשרים קבועים או תותבות

כדי להשיג את השחזורים הדנטליים הטבעיים ביותר בשוק. כאחד ההליכים הנפוצים ביותר ברפואת שיניים, ניתן להשתמש בכתרים, גשרים ותותבות לשיקום שתלים. והכי חשוב, הם יכולים להחזיק מעמד כל החיים עם טיפול ותחזוקה נאותים.

הם ידועים בעיקר בשל השתלים שלהם, שגורמים למי שנפצע בלסת לחייך שוב. ניתן לחבר אותם לכתרים, גשרים או תותבות כדי להחליף שן חסרה אחת או יותר. כאשר הם מחוברים לגשר או תותבת, רופאי שיניים שמים פחות שתלים מאשר שיניים.

לדוגמה

רופאי שתלים יכולים להשתמש בשיטת All-on-4 (r), הכוללת הצבה אסטרטגית של ארבעה שתלים דנטליים להחלפת קשת השיניים כולה. אם חסרות לך כמעט כל השיניים שלך בקשת אחת (עליונה או תחתונה), תותבת הנתמכת בשתל עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר. החיסרון הוא שלא כל השיניים יושתלו ולכן חלק ממסת העצם תאבד. אבל שתלים דנטליים יכולים גם לתמוך במספר שיניים חסרות עם גשרים ואפילו תותבות קבועות.

היתרון של גשרים להשתלות שיניים

הוא שניתן להחליף מספר שיניים חסרות בבטחה וברציפות ללא צורך בהחלפת כל שן. אנשים שאיבדו מספר שיניים ברציפות עשויים לבחור בגשר הנתמך בשתל. אם למטופל נמאס מתותבות נשלפות ורוצה שיקום טבעי יותר, ניתן להמיר את קצה השתל לשיקום עם בורג, שניתן להתייחס אליו כמו לשן טבעית.

מיני-שתלים יכולים למנוע ציפה ספונטנית או תזוזה של התותבת התחתונה

כיוון שתלים מחקים שורשים טבעיים, הם מונעים פירוק עצם, שהוא תוצר לוואי של אובדן שיניים המתרחש לאורך זמן. בניגוד לגשרים קבועים, הדורשים פגיעה בשיניים סמוכות, או תותבות, שיש להן חסרונות כמו החלקה ודבקים לא יפים לתותבות, השתלות שיניים משתלבות באופן טבעי בלסת.

רופאי שתלים טובים ישתמשו בשתלים איכותיים העשויים מטיטניום

חומר בעל תאימות ביולוגית שסביבו תצמח עצם הלסת, מה שהופך אותם לקרובים ביותר לשיניים הטבעיות. שתל אחד יכול למלא את החלל וליצור שיניים נראות ללא רבב ומתפקדות בצורה מושלמת. השתלת שיניים מהסוג הטוב ביותר מעניקה למטופל תחושה מציאותית יותר, בדומה לשיניים טבעיות. בעוד ששימוש בשתל איכותי הוא קריטי לבלאי ארוך טווח, הבחירה של מי שמתקין אותו חשובה לא פחות.

עבור מידע אודות השתלות שיניים ברחובות כדאי לבקר ב- dental-clinics.co.il

תפריט נגישות