שחזור דיסק קשיח: סוגים, תוכנות והרחבות נוספות בנושא

תוכנת שחזור דיסק קשיח היא כלי תוכנה המאפשר לכם לשחזר קבצים מכונן קשיח שקרס, מחיצה שאבדה או מערכת הפעלה כושלת. 

אתם יכולים גם להשתמש בו כדי ליצור גיבויים של תמונות של הקבצים והתיקיות החשובים שלכם.

האם הכונן הקשיח שלכם מת?

כוננים קשיחים הם אחד המכשירים הנפוצים ביותר במחשבים שלנו. הם מאחסנים את כל הנתונים, הקבצים והתוכניות במחשבים שלנו. אבל מה קורה אם הכונן הקשיח שלכם נכשל?

כוננים קשיחים נכשלים מסיבות שונות כגון סקטורים רעים, נחשול מתח, או אפילו אסונות טבע כמו שיטפונות ורעידות אדמה.

כאשר זה קורה, הדרך היחידה לשחזר את הקבצים שלכם היא על ידי ביצוע שחזור דיסק קשיח ובכדי למנוע זאת יש לבצע גיבוי שלהם במיקום אחר או להשתמש בתוכנת שחזור כדי להחזיר אותם מהכונן הקשיח המת.

באתר של חברת recoverli ניתן למצוא שירותים רבים שמתוכם תוכלו לבחור בשירות שחזור דיסק קשיח, שחזור מחשבים, כוננים וכו'. החברה מומלצת מאוד בתחום מבחינת השירות והעלויות השווי ערך לשירות.

סוגי דיסקים קשיחים

דיסקים קשיחים, או כוננים קשיחים, הם התקני האחסון הנפוצים ביותר עבור מחשבים. ישנם שלושה סוגים של כונני דיסק קשיח: HDD, SSD.

  • HDD (כונן קשיח) – הוא התקן אחסון נתונים שבו הנתונים מאוחסנים על מגש מסתובב עם שדות מגנטיים שניתן לקרוא מפני השטח של המגש. המגש מסתובב במהירות של 7200 סל"ד, מה שאומר שהוא יכול לאחסן עד 1TB של נתונים במסלולים שלו. דיסקים קשיחים קיימים מאז 1956 והם כיום אחת מצורות אחסון המחשב הפופולריות ביותר.
  • SSD (Solid State Disk) – הוא התקן אחסון נתונים המשתמש ברכיבים אלקטרוניים כמו טרנזיסטורים וקבלים כדי לאחסן מידע על שבבי זיכרון לא נדיפים. הוא אינו משתמש בחלקים נעים לאחסון נתונים, מה שהופך אותו למהיר בהרבה מהמגשים המסתובבים של HDD. כונני SSD עמידים יותר מכונני HDD מכיוון שאין להם חלקים נעים והם אינם זקוקים לכוח כדי לשמור על התוכן שלהם כאשר

הצעות לשחזור דיסק קשיח שלכם במקרה של אסון?

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם לאחרונה, במיוחד לאור הפרצות והפריצות האחרונות לנתונים.

אם אתם משתמשים במחשב, הנתונים שלכם חשופים לאובדן, לפעמים, זה יכול ללכת לאיבוד לצמיתות ובפעמים אחרות ניתן לשחזר את הנתונים על ידי נקיטת הצעדים הנכונים.

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות הוא ליצור תוכנית התאוששות מאסון עבור הקבצים האישיים והנכסים הדיגיטליים שלכם, כך שהם יאוחסנו בבטחה במקום אחר במקרה של תקלה כלשהי.

חשוב גם לשמור גיבויים של כל הקבצים שלכם ולאחסן אותם בכונן קשיח חיצוני או חשבון אחסון בענן כדי שתוכלו לאחזר אותם במהירות למקרה שמשהו ישתבש במחשב שלכם.

כיצד לשחזר קבצים שאבדו בכונני דיסק קשיח

כונני דיסקים קשיחים הם הסוג הנפוץ ביותר של אחסון מחשב. יש להם קיבולת גדולה והם יכולים לאחסן הרבה נתונים. אבל ידוע שכונני דיסקים קשיחים נכשלים ומאבדים נתונים לאורך זמן. זה נכון במיוחד עבור תקלות בכונן דיסקים המתרחשות בצורה של נזק פיזי או הפסקת חשמל.

שחזור קבצים שאבדו בכונני דיסק קשיח אינו קל, אך אנו ממליצים על Recoverli שהשירות שהם מציעים לשחזור דיסק קשיח הינו נוח וקליל.

כיצד לשחזר נתונים מכונני דיסק קשיח

כונני דיסקים קשיחים הם התקני האחסון הנפוצים ביותר בשימוש כיום. הם גם אחת הדרכים הטובות ביותר לאחסן נתונים ולאחזר אותם במקרה חירום או כאשר הם נחוצים לפרויקט.

חשוב לוודא שאתם יודעים כיצד לשחזר קבצים שנמחקו מהכונן הקשיח שלכם לפני שאתם מאבדים אותם לנצח. להלן כמה טיפים כיצד לשחזר קבצים שנמחקו מכוננים קשיחים כדי שתוכלו להחזיר את הנתונים שאבדו:

  • ודאו שיש לכם מספיק מקום בכונן הקשיח.
  • נקו את המחשב והסירו תוכניות מיותרות.
  • ודאו שהמחשב שלכם אינו נגוע בווירוסים.
  • סרקו לאיתור וירוסים עם תוכנת אנטי וירוס אמינה.

תוכנת שחזור הדיסק הקשיח הטובה ביותר בשוק

תוכנת שחזור דיסק קשיח היא כלי חשוב מאוד עבור כל אחד. זה יכול לעזור להם לשחזר את הנתונים שלהם כאשר הם מוחקים או מאבדים אותם בטעות.

בדקנו כי תוכנת שחזור דיסק קשיח הטובה ביותר בשוק (נכון לזמן כתיבת כתבה זו) היא comodo system restore dvd. יש לה תכונות כמו תקליטור אתחול ותמונת USB, סריקה מהירה וסריקה עמוקה שהופכים אותו לבחירה הטובה ביותר עבור כל תרחיש שחזור נתונים.

שחזור נתונים הוא תהליך שיכול להיות די קשה לטפל בו, אבל עם הכלים האלה, זה נעשה קל יותר.

מקווים שעזרנו לכם במידע אודות נושא שחזור דיסק, כיצד מבצעים פעולות אלה והסברים נוספים. ניתן לעיין במאמרים נוספים הקשורים לנושא זה באתר שלנו. מאחלים לכם המשך יום נפלא, עם שחזור דיסק מוצלח!

תפריט נגישות