רופא שיניים בתל אביב

בישראל מגוון רחב של רפואת שיניים באיכות משתנה, ורופאי שיניים שהוכשרו בישראל מציעים כמה מהטיפולים התובעניים והאיכותיים ביותר. בתור עולא, רופא שיניים בהכשרת קנדה עם מרפאת שיניים במרכז העיר ירושלים, אני שואל את חבריי עולים (חברים ילידי ישראל) לעתים קרובות שאלות על רפואת שיניים בישראל.

רופאי השיניים במרפאת הרצליה פיתוח הוכשרו בכמה ממקצועות השיניים הטובים בעולם בתחום השתלות

ציפוי, הלבנת למינציה ורפואת שיניים כללית. מטופלים יכולים להגיע לרפואת שיניים בשל מיקומה הקרוב והנוח של המרפאה בתל אביב, הרצליה או רעננה באזור המרכז בישראל. מרפאת השיניים של ד"ר אילן אופק ממוקמת בכיכר בזל במרכז תל אביב ומציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים, החל מהלבנת שיניים וציפויי למינציה ועד כתרי חרסינה, השתלות שיניים ותותבות.

תוכלו לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

המציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר – ובחינם!

טיפול השיניים מתבצע על ידי צוות המורכב מרופא שיניים

עוזר שיניים, שיננית, עוזר שיניים, טכנאי שיניים ומטפל שיניים. ברפואת שיניים ציבורית, הדגש העיקרי הוא במניעת עששת ומחלות חניכיים (מחלות של רקמת השן שמסביב). בקנה מידה גדול יותר, ההתמחות כוללת שיפור בריאות הפה באוכלוסיות גדולות.

רפואת שיניים עם צרכים מיוחדים

היא התמחות העוסקת בטיפול שיניים בלקויות התפתחותיות ונרכשות. רפואת שיניים לילדים (נקראת גם פידודון או רפואת שיניים לילדים) היא מומחיות דנטלית העוסקת בטיפול בשיני ילדים. רפואת שיניים גריאטרית (הידועה גם בשם רפואת שיניים גריאטרית) היא מומחיות המספקת טיפול שיניים למבוגרים ומתמקדת במניעה, אבחון וטיפול במחלות הקשורות לגיל.

תוכלו לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

המציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר – ובחינם!

רופאת השיניים הירושלמית שלה ד"ר סימון לנדאו והצוות שלה מציעים מגוון מקיף של שירותי שיניים באיכות גבוהה תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר במרפאה ידידותית ומודרנית

ד"ר בן-מילר פרקטיקת שיניים, שבסיסה בתל אביב, מתמקדת בכל היבטי רפואת השיניים, תוך התמקדות ברפואת שיניים דיגיטלית, השתלות דגנים, אסתטיקה, ציפויי חרסינה ושיפורי למינציה דנטלית. המומחים שלנו זוכים להערכה רבה בישראל, אך גם הניקינים וצוות התמיכה שלנו מנוסים ומחויבים למצוינות קלינית ולצוות שלנו יש את המעבדות הטובות ביותר בישראל כדי להבטיח איכות מעולה בכל שלב של הטיפול שלך.

לקפלן דנטל טכניקות שיניים וטכנולוגיות שיניים מתקדמות

כדי לספק את הטיפול המגיע למטופלים שלנו. יש לנו את הטכנולוגיה העדכנית ביותר המאפשרת לנו להציע את הטיפול הטוב ביותר שזמין עבורכם, כולל צילומי רנטגן דיגיטליים ומשקפי DVD לצפייה בסרטים בזמן שרופא השיניים מטפל בשיניים שלכם.
כדי לבדוק עוד פרטים מורחבים אודות רופא שיניים בתל אביב נא לגשת לאתר

הצוות מאומן על ידי כמה מרופאי השיניים הטובים בעולם. ד"ר אילן פרייס הוא רופא השיניים היחיד בישראל החבר באקדמיה הבריטית לרופאי שיניים קוסמטיים וחבר לשעבר באקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים קוסמטית (AACD).

רופא השיניים של ד"ר בן מילר בתל אביב שם דגש מיוחד על הצרכים האישיים והנוחות של מטופליו

סייעות השיניים עוקבות אחריו בחום, באכפתיות ובטיפול תמידי. מרפאת השיניים הסטודנטיאלית שלנו משתנה באופן קבוע כדי לרכוש את המיומנויות המתקדמות הנחוצות לטיפול במטופלים ברגישות ובמומחיות.

תוכלו לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

המציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר – ובחינם!

העביר פרסומים והרצאות נרחבות בתחומי טיפול השתלות שיניים

תותבות קבועות, רפואת שיניים בינתחומית, שיטות טיפול חדשניות ורפואת שיניים אסתטית. לאחר שסיים את עלי'ה באותה שנה, לימד שנים פרה-קליניות וקליניות לסטודנטים בבית הספר לרפואת שיניים בתל אביב לפני שפתח את הפרקטיקה הפרטית שלו בכפר סבא. ד"ר מיטל סלמן סיימה בשנת 2006 את לימודיה בפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטת טורונטו, קנדה.

בישראל יש מערכת רפואית חברתית שאינה כוללת טיפולי שיניים לילדים מתחת לגיל 12

והאפשרויות היחידות הקיימות הן טיפול שיניים ממשלתי יקר ונחות או טיפול מופרט במחיר גבוה. עולים רבים בוחרים לקבל טיפולי שיניים מרופאי שיניים פרטיים, אשר מקבלים החזר מקופות החולים שלהם. ניתן לקבל ביטוח נוסף דרך קופות חולים המכסה טיפול חינם וטיפולי שיניים מוזלים, כולל בדיקה וצילום רנטגן חינם בכל שנה.

לדברי סטיבן פולמן

רופא שיניים ותיק מתל אביב, רופאי שיניים בבתי חולים פועלים להתאים את שירותיהם להנחיות. רפואת שיניים מלאה מסופקת על ידי צוות משולב של רופאי שיניים הפועלים למען המטרה המשותפת של בריאות השיניים שלך. במחירים נוחים, תמצאו מרפאות שיניים בתל אביב, ישראל וברחבי הארץ בעלות המומחיות ורופאי השיניים לתקן את השיניים תוך זמן קצר מבלי להוציא הון תועפות.

משרד הבריאות הישראלי הורה ב-17 במרץ לרופאי שיניים לדחות טיפולים שאינם חירום

עבור רוב טיפולי השיניים, אתה יכול לעזוב את המרפאה ואת בית החולים באותו היום. מערכת רפואת שיניים שינה המשמשת במרפאות מאפשרת לבצע מניפולציות שיניים רציניות במטופלים הסובלים מפוביות או מפחדים מרופאי שיניים.

מאז שהממשלה הפריטה את מרפאות השיניים, רופאי השיניים מקבלים שכר על בסיס אחוז מהתקווה (שכר שעתי לעובדים), ומבטל את התמריץ להעמיד מטופלים בפתח.

אוון רואה את מרפאת השיניים מתחרה על עסקים בין מאמינים ישראלים מקומיים לבין לא מאמינים שבוחרים במרפאות פרטיות

אם התקווה תצליח כך, אוון מאמינה שהמטרה הבאה שלה היא לשכפל את המודל בערים בצפון ובדרום. סטיבן פולמן, רופא שיניים ותיק מתל אביב, שוחח עם דנטל טריביון אינטרנשיונל על המצב הנוכחי ועל האתגרים העומדים בפני ישראל.

 

תפריט נגישות