סידור בלונים לגבר

יש לנו טונות של קישוטי בלונים פנטסטיים המעניקים אירועים מיוחדים כמו חתונות, מקלחות תינוקות, מסיבות יום הולדת ועוד סגנון, צבע וצבע. למרות שמתאימים לגיל, ישנן מסיבות רבות, משחקים ופעילויות בית ספריות באמצעות בלוני אוויר (בניגוד לבלוני הליום), כולל ניפוח. להלן 5 הרעיונות האהובים עלינו לקישוט בלוני DIY שאינם דורשים מיכלי הליום או טיול בחנות המסיבות.

בלונים בטוח יהפכו כל חגיגה למהנה וחגיגית

בין אם אתם מחפשים זר בלונים לשלוח הביתה לחגים או לאירוע מיוחד, או שאתם מחפשים מסיבת בלונים חגיגית לא נראה רחוק יותר מסידורי אכילה. ישנן מספר דרכים מעניינות לעבוד עם בלונים ליצירת נושא יום הולדת מהנה ויפה. ישנם גם עוד כמה פריטי קישוט ליום ההולדת בשוק כגון קונפטי, תחרת סרט, כיסאות תליה וערוצי יום הולדת בעזרתם ניתן ליצור תוספת כיפית למסיבות בלונים.

ניתן להשתמש בבלונים לקישוט מסיבות יום הולדת

חתונות, אירועי חברה, אירועי בית ספר ואירועים חגיגיים אחרים. ניתן לתת אותן גם כמתנות לאירועים מיוחדים כגון ימי הולדת וחגים או להשתמש בהן כקישוטים חגיגיים. השתמשו ברעיונות אלה לקישוט ושימוש בבלונים בבית או במסיבת יום הולדת.

המומחים המקומיים שלנו מציעים מבחר רחב של בלוני הליום

זרי פרחים ומשלוחי מתנה לרוב הכתובות. כאשר אנו חושבים על מסיבות יום הולדת, אנו מדמיינים לעתים קרובות עוגת בלון עם הרבה אנשים והרבה כיף. בלונים הם הזדמנות לסידורי אכילה, אך ניתן גם להפוך מתנות פירות למיוחדות על ידי הבאת בלון.

קישוטי בלונים לא רק מייפים מסיבת יום הולדת

אלא יכולים גם להפגיש קבוצה למסיבת בלונים. חבורה של בלונים שנוספו לסידור פירות טעים או קופסת פירות מטבלים דקדנטיים ™ יכולים להפוך את המתנה לבלתי נשכחת עוד יותר. מעט דברים הופכים את האדם למיוחד ויקר יותר משלוח הפתעה של זר בלונים. בלוני מסיבה עשויים לטקס טבעי המורגש מעצי גומי ומלא באוויר, הליום, מים או כל גז נוזלי מתאים אחר.

בלונים הם אחד הקישוטים הזולים והפשוטים ביותר למסיבות

חתונות וחגים. אתה יכול לבחור שרכים, עלי כותרת או בלוני שירות כקישוט לימי הולדת, ימי נישואין, חג המולד, ראש השנה, מקלחות לתינוקות ויום האהבה. לקבלת סגנון חדשני ומרשים, השתמשו בבלונים כקישוט מסיבה.

חברה זו מסייעת בעיטור מסיבות ומשלוח בלונים, פרחים ומתנות קטנות, תשומת הלב שלהם לפרטים ואמינות היא חסרת תקדים.

זרי בלונים וקשתות הם הדרך ללכת אם אתה רוצה להוסיף מעט צבע למסיבה שלך או ליצור רקע לשולחן הקינוחים שלך

במצעד הגאווה הגאה בסאו פאולו, ברזיל, נעשה שימוש בקשת בלון מסיבה דקורטיבית בצבעי קשת. בלונים צבעוניים יכולים להישאר על התקרה, וסידורי פרחים ובלונים יכולים לקשט את הקירות.

בלונים הם מרכיב עיקרי של כל צד

אך רכישת מיכלי הליום יכולה להיות מסובכת. בלונים בהירים וצבעוניים הם בחירה אידיאלית למסיבות יום הולדת. לחלופין, תוכלו לבחור בשירות עיצוב נפלא בעיצוב בלוני לד לחגוג ימי הולדת, חגיגות יום השנה, ערב ראש השנה, חג האהבה או להפתיע את יקיריכם.
עבור מידע בנושא של סידור בלונים לגבר יש לגשת לאתר bjump.co.il

בלונים משמשים באופן מסורתי לקישוטי יום הולדת. עבור מתנות יום הולדת, שירות קישוט הבלונים מציע מתנות ליום האהבה. גולת הכותרת היא שבלונים יכולים לשמש גם כעיצוב למרכזי ואירועים ליצירת מראה ייחודי באמצעות בלוני נייר כסף.

כדי לפוצץ בלון, השתמש במספריים או בסכין כדי ליצור חור קטן בבלון ולקשור אותו כפי שהיית משתמש בחוט או חוט. למבט על רעיונות קישוט בלונים רומנטיים השתמשנו בבלונים בצורת לב לכיסוי התקרה ובבלונים אדומים קטנים ליצירת צורת לב שנשארת מתחת למיטה. באירועים רבים עמוסים בלונים בפרסים וחוגגים משחררים את הבלונים לאיסוף הפרסים.

הם לקחו את הזמן לצלם את אמי המפוארת עם זר הבלונים שלה ושלחו לי אותה

זה כל כך חשוב לי ולמשפחתי, למרות שאנחנו לא איתה. ג'ניפר לונג, שנולדה עם בלונים ומעבר לה, עשתה הכל כדי להפוך את זר יום ההולדת הזה למיוחד לאחייניות שלי. המונח "בלון מסיבה" מתייחס לסיבוב של בלון או בלון עיפרון.

דניס אובריאן מזמינה בלוני אוויר חם וסידורי פרחים למסור לסטודנטית ליום הולדתה ה -18. הוא גם מכין כתרי בלונים ושתי מתנות מיוחדות לילדי יום הולדת. אני משתמש בבלוני דוב כבר למעלה מ -15 שנה כדי לפרוח את עצמי באירועים מיוחדים.

אנו ויצרני בלונים אחרים עובדים יחד כדי לשתף ולהשרות את השימוש בבלונים חכמים ולתרגל שמירה על בלונים זמינים לכל אירוע. בשבילי, שום דבר לא כואב יותר מאשר לקבל את הפרחים שלי מבלוני דובים – כמה שנים מאוחר יותר.

הזמנתי בלונים לבנות שלי כי הן ידעו שאני רוצה מחירים סבירים. אהבתי את הבלונים למסיבה. וויב הופתעה מהאומנות החתימה של רנה עם פרחים ובלונים.

תפריט נגישות