משלוחי פרחים לאירועים

Yazzy Florals & Events מציעה משלוח פרחים באותו יום לגראנדה פריירי ולערים הסמוכות. ובכן, Yazzy Florals & Events היא חנות הפרחים המובילה של Grand Prairie הודות לסידורים הטריים תמיד, זרי פרחים בעבודת יד ומשלוח פרחים אמין באותו יום בכל האזור. בין אם אתם מחפשים מגוון סידורים ופרחים לאירוע גדול, או סתם זר ייחודי להפתיע את יקירכם, תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים ב-Yazy Florals & Events.

בנוסף למבחר פרחי החתונה שלנו

אנחנו גם עושים עבודה פנטסטית עם פרחי הלוויה של סימפטיה, אותם נוכל להעביר ישירות לבתי הלוויות, כנסיות ובתי מגורים מקומיים. כל סידורי הפרחים לכל אירוע מסודרים בצורה אומנותית באגרטלים יפים ומועברים בעבודת יד ברחבי העיר שלבי, כולל אפשרות למשלוח באותו יום לבתי לוויות, בתי חולים ומתקנים סמוכים אחרים. בפרחים לכל אירוע, אנו גאים להציע ללקוחות בעיירת שלבי שלנו את סידורי הפרחים, הצמחים וסלסילות המתנות הטריים ביותר. אנו מעדיפים להתמקד בפרחים לאירועים, משלוחים מותאמים אישית ושירות אישי ללקוחותינו ולחגיגות שלהם.

רוצים להפתיע אדם קרוב? ממליצים לכם לבקר בשורשים בית של צמיחה – חנות עציצים עפולה

ללא קשר לגודל האירוע שלכם

אנו מעצבים במקצועיות את כל הפרחים שלנו כדי לשקף את חזון היום האישי שלכם, ואנו מבקשים מכם לא להכין פרחים משלכם כדי שפלורקולטורד תוכל לקחת אחריות על איכות הפרחים שלכם. ועיצוב הרמוני. או שהחברה יכולה ליצור זר פרחים אישי או סידור פרחים בהתאם לתקציב ולרצון הספציפיים של לקוחותינו. יש עסק שמקיים ימי עיון, משכיר מסיבות, יצירת בלונים וזר פרחים בהזמנה אישית וכן סידורי פרחים.

אנו עובדים קשה

כדי לרצות כל לקוח עם פרחים יפים ושירות אדיב. אנו נשלח את זר המתנה שלך בהתאם לנוהלי המתקנים מכיוון שרוב בתי החולים אינם מאפשרים למוכרי פרחים לשלוח פרחים לחדרים בודדים באופן אישי. שימו לב שחולים רבים בטיפול נמרץ אינם יכולים לקבל פרחים.

לפרחים הטריים והיפים ביותר שלנו

אנא רכשו את אפשרויות הפרחים צ'ויס מכיוון שאנו עלולים לחוות עיכובים בקבלת משלוחים של סוגים מסוימים של פרחים. לצפייה בהצעות של סטודיו Wildflower וביצוע הזמנה, בקר בחנות הפרחים שלנו. Studio Wildflower הוא סטודיו לעיצוב פרחים ואירועים המציע פרחים בהתאמה אישית למשלוח במחוז מרין, כמו גם פרחים בהתאמה אישית לאירועים, חתונות ולקוחות עסקיים.

עלים עיצוב פרחים ואירועים מתמחה בעיצובי פרחים ופרחים ייחודיים ורעננים לכל אירוע. תן לצוות העיצוב של Black Tie Floral Design & Events ליצור סידור פרחים ייחודי רק לך ולאותו מישהו מיוחד.

הם ידידותיים ומוכנים לעזור לך למצוא את הפרח המושלם לאירוע המיוחד שלך

המקום הזה הכין את מחוכות הנשף של הבן שלי ועשה סידורי פרחים כדי לשלוח למשפחה ולחברים. המקום הזה עיצב את הסידורים הכי יפים לחתונה של דינה א', לנשף של הבת שלי, משלוח פרחים לכל אירוע והלוויה הכי מפחידה.
למידע מורחב בנושא של משלוחי פרחים לאירועים מומלץ לבקר ב- rootshopping.com

קייטלין וויטינגטון קארי והצוות שלה עשו את סידורי הפרחים לחתונה שלי והם לגמרי עלו על הציפיות שלי

קארי הכינה פרחים להלוויות של החברים הכי טובים של טרי ווטרס, להלוויה של אבי, ובעלי ואני עבדנו יחד בכמה חתונות כשהיה לנו עסק להשכרת חתונות. אשתו של אד קארי עשתה עבודה נהדרת והרכיבה את הסידור הנכון של הפרחים הנבחרים של ביל רוני (ראה תמונה) והעבירה אותם לבית הלוויות המקומי למחרת בבוקר.

סידורי הפרחים והקופסה היו פשוט נפלאים והמשתמש הפרטי ידע שחמותי תאהב אותם. בת' נלסון הבת שלי הזמינה לי זר ליום האם וזה היה הפרחים היפים ביותר שראיתי.

פיטר קאמפף כשאני ממליץ לכל האורחים שלי על חנות הפרחים של שער הגן במורגנטון

הם תמיד מרוצים מאוד מאיכות הפרחים ומסידור האמנות. חנות פרחים בשער גן במורגנטון משתמשת בשיטות עסקיות בטוחות והיגייניות למשלוח. ראש עיריית לודרהיל, Ken Thurston Sophisticated Flowers, הוא מוכר פרחים מקצועי מאוד והסידור שלי היה מושלם והמשלוח הגיע בזמן.

תכונת החתימה שלנו מעוצבת בקפידה

פרחים ממקור מקומי, באיכות גבוהה. אנו יודעים שפרחים הם מוצר טבעי מתכלה וכי סידורי פרחים ומתנות פרחים מיוצרים בעבודת יד, ולכן אנו שואפים לשפר את היצע הפרחים שלנו ולהבטיח את האיכות, הדיוק והיופי של העבודה שלנו.

פיליפס פרחים ומתנות לא עוצרים שם

כי דרך הרשת שלנו עם מוכרי פרחים גדולים אחרים, אנו מציעים גם מגוון רחב של מתנות פרחים נפלאות לארה"ב, קנדה ולרוב 140 מדינות אחרות. החברה קונה פרחים ישירות מכל העולם באיכות ובמחיר הטובים ביותר.

אנו מציעים משלוח ואיסוף פרחים על המדרכה בימי שלישי

רביעי, חמישי, שישי ושבת. מגוון השירותים כולל משלוח, התקנה, טיפול בפרחים במהלך האירוע, הזמנת בוטוניירות וניקיון בכל הקשור לפרחים. מעדנים מקומיים כוללים ורדים מובחרים, פרחי חתונה, קישוטים לאירועים, פרחי הלוויה וסידורי פרחים מותאמים אישית לכל אירוע.

למשל, אם ההזמנה היא לחינניות צהובות, נחליף חיננית בצבע אחר במקום פרח צהוב אחר. משתנים רבים קובעים אם פרח מחזיק מעמד כצפוי, או שהמעצב יוצר משהו שאתה אוהב.

תפריט נגישות