מה יש לעשות בקפריסין חוץ מבטן גב?

פאפוס, עיר עתיקה עם הרבה מה לגלות

פאפוס היא עיר עתיקה עם הרבה מה לגלות. לעיר היסטוריה עשירה ומגוונת שניתן למצוא בה בשלל אתריה הארכיאולוגיים, המונומנטים והמוזיאונים.

העיר פאפוס היא המקום המושלם עבורכם לחוות את התרבות, ההיסטוריה והמסורת העתיקה של קפריסין. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר הארכיאולוגי של קאטו פאפו, חקר המוזיאונים המקומיים או אפילו שייט בסירה בים התיכון.

פאפוס היא עיר בקפריסין שהייתה מיושבת עוד מהתקופה הניאוליתית. הוא ידוע באתרים הארכיאולוגיים, הנופים היפים והאווירה המרגיעה שלו.

יש הרבה דברים לעשות בפאפוס. העיר העתיקה מציעה מגוון פעילויות, החל מחקירת האתרים הארכיאולוגיים שלה ועד לביקור בחופים היפים ומנוחה באתרי הספא. אחד הדברים הטובים ביותר במקום הזה הוא שיש בו את כל מה שצריך לחופשה בלתי נשכחת.

האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בפאפוס הן סלע אפרודיטה, מנזר סנט פול, כנסיית סטברוס טו אוראנו, אגורה פאפיאן והפארק הלאומי אקאמאס.

מה ניתן לעשות בקפריסין?

קפריסין היא אי ים תיכוני יפהפה. זהו אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור תיירים מכל רחבי העולם. המדינה נמצאת על המפה לתיירות כבר שנים רבות בשל יופיה הטבעי והמונומנטים ההיסטוריים, אך כעת חופיה מושכים אליה גם אנשים שרוצים לעשות מתיחת בטן.

המדינה מציעה שפע של הזדמנויות ליהנות מהטבע, תוך גישה לשירותים ומתקנים מודרניים. מאמר זה ייתן לך כמה רעיונות לגבי מה שאתה יכול לעשות בקפריסין מלבד מתיחת בטן שתהפוך את החופשה שלך לבלתי נשכחת.

מאמר זה ייתן לך כמה רעיונות לגבי מה שאתה יכול לעשות בקפריסין מלבד מתיחת בטן שתהפוך את החופשה שלך לבלתי נשכחת.

קפריסין היא מדינה יפהפיה עם הרבה מה להציע. אם אתם מחפשים מקום לבקר בו ועדיין לא החלטתם על היעד הטוב ביותר, הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בקפריסין.

אם אתה אוהב לבלות בחוץ ולחקור מקומות חדשים, הרשימה הזו תהיה מושלמת עבורך. קפריסין היא מדינת אי שיש בה שפע של יופי טבעי ומציעה אפשרויות רבות לפעילויות חוצות.

החופים בקפריסין הם אחד הדברים הטובים ביותר בה. ישנם חופים רבים ושונים ברחבי האי כך שלא חסרות אפשרויות בכל הנוגע למציאת המקום המושלם שלך.

המים בקפריסין גם מאוד נקיים וצלולים מה שהופך את השחייה למהנה מאוד וגם מרגיעה.

דרך נהדרת נוספת ליהנות מהחופים בקפריסין היא השכרת סירה

פמגוסטה – מרכז היסטורי ששרד מלחמות רבות

פמגוסטה היא מרכז היסטורי ששרד מלחמות רבות. זהו מקום פופולרי לתיירים שמחפשים משהו שונה וייחודי בקפריסין.

העיר מציעה מגוון אטרקציות כולל החומות הוונציאניות, החמאם, מסגד לאלה מוסטפה פאשה ושער קירניה.

פמגוסטה היא עיר בצפון קפריסין ובירת מחוז פמגוסטה. הוא ממוקם בצד המזרחי של האי, מדרום לניקוסיה, מצפון ללרנקה וממערב ללימסול.

לעיר היסטוריה ארוכה המשתרעת על פני מאות שנים. השם "פאמאגוסטה" עשוי לנבוע מהמילים הלטיניות "domus magna", שמשמעותן "בית גדול". זה יתאים לשמו הערבי שפירושו "הבית הגדול".

בנוסף לנמל הטבעי שלה, פמגוסטה מחזיקה בשפע של אתרים ארכיאולוגיים, כולל חורבות פוניות ורומיות. הנמל הישן התמלא בחול ברעידת אדמה ב-1867; אבל הוא עדיין שומר על צורתו וגודלו, גם כן

תפריט נגישות