חידוש ספות עור

אם אתה רוצה לתקן את ספות העור שלך על ידי תיקון שריטות, סדקים ונקבים על מנת לקבל את המוצרים שלנו בהקדם האפשרי, אתה יכול לארגן את עצמך.

אנו מתמחים בשיקום רהיטי עור בסן דייגו

מחוז קליפורניה, ומנקים, מתקנים ומשפצים את הרהיטים שלך במוצרים האיכותיים ביותר שלנו במצב מנטה. צוות המומחים שלנו לתיקון ספות עור מובא לבית המלאכה שלנו, שם תוכלו לשחזר ריהוט עור, ויניל ובד. מצויד במוצרי Sofolk שלנו, אתה יכול להשתמש בכישורים שלנו כדי לשחזר את ספת העור שלך ללא התערבות יקרה של אנשי מקצוע.

כמורי גור עור ומנקות ריהוט עור מקצועיות במשך למעלה מ -25 שנה

אנו מומחים לשחזור ספות עור. אנו יכולים להציע הצעות מחיר בחינם לשירותי תיקון ושיקום רהיטים ועור. כולנו בחזית התחום שלנו, מבטיחים שהמומחים שלנו יוכלו לשים את רהיטי העור האהובים עליכם במצב מנטה בפחות מרכישת פריט חדש לגמרי.
למידע נוסף אודות חידוש ספות עור עליך לגשת לאתר doronclean.co.il

ניתן לתקן ספת עור קרועה עם דבק-על, בד, כתם עור, נייר זכוכית וסכין חדה. כל מה שאתה צריך הוא ערכת תיקון עור עם חומרים וזמן לתקן רהיטים משלך ולחסוך הרבה כסף.

לא רק שניתן לתקן ספות עור פגומות, זה גם קל יחסית. עלות תיקון ספת עור תלויה בהיקף הנזק. ניתן לתקן עור בכל צבע מבלי לפגוע בצבע הטבעי של הספה.

ריהוט עור שהחל לצבוע או לפתח שריטות וקמטים לאורך זמן יכול להיות משוחזר לצבעו המקורי בבית

אתה יכול לשחזר את ספת העור הדהויה שלך באתר במגע של מומחה על ידי צביעת המשטח, מריחת ספוג והנח לו להתייבש – אך היא גם קלה להכנה וזולה בהרבה מרכישת ספת עור חדשה.

נזקי מים עלולים לייבש ועור שביר

כך שתרצה לשחזר את הלחות והמיזוג שאבדו. כדי להגן על העור שלך, השתמש במרכך מיוחד או בערכת טיפול איכותית לניקוי ומצירת המוצר שלך, החייאת הברק של העור שלך ושמירה על גמישותו הרכה. שמור מרכך עור בחומרי הניקיון והתחזוקה שלך כך שיהיה נוח לגישה וניתן להשתמש בו כמה פעמים בשנה.

מרפאות ריהוט מתמחות בניקוי

תיקון ושיקום עור. בין אם אתה צריך לשחזר ספת עור או רק להאריך את חיי מוצרי העור שלך, מוצרי טיפול נאותים בעור, דבש עור ומוצרי עור יכולים לעזור. להלן מה לצפות מסוגי ניקוי עור שונים: מיזוג, שיקום צבעים, תיקון ושחזור.

מזור העור שלנו קל לשימוש וזמין במגוון רחב של צבעים

המעניק ספות עור משוחזרות מיידיות ותוצאות שיקום מרשימות. מנהל השירות ג'ואן שניידאו אומר שחזור עור הוא תהליך מורכב מאוד, עור עולה בין 500 ל -600 דולר לעור, וספה ממוצעת לוקחת שש שעות לאחזור, שיכולות להיות יקרות לניקוי ולשחזור.

ניקוי ותיקון עור יכול להיות אתגר

שכן ניקוי הבד בשמן ואדמה אינו חייב להתבצע על פני השטח. קל לחפש באינטרנט "תיקון ספות עור" לשיקום עור שרוט עם דבש עור, מרכך עור המשקם את האזור כדי לשחזר לחות שאבדה ושריטות הסוואה. כמה ספות תיקון עור, למשל, משתמשות ביצרנית צרפתית של מוצרי תיקון עור העשויים מעור נוזלי.

לפני שיהיה מאוחר מדי למנוע סדקים

תוכל לתקן ספות עור סדוקות בעזרת חומרי מילוי. הקפד להשתמש בכתמים עגולים על תיקון מושבי העור אם אתה מתקן חתך בריהוט העור. אתה יכול לשפר את המראה של חומרי המילוי והצבעים שלך על ספת העור הדמוי שלך, אך זהו פתרון לטווח קצר.

שמור את אקדח האוויר החם במרחק מהאזור לתיקון, זה יעזור לרפא את מתחם תיקון העור שנרפא קשות ללא סימנים של כוויות או הצטמקות.

ניקוי אלכוהול מסיר סיליקון שאינו מסיס בהכנת עור, ולכן חשוב להשתמש בניקוי אלכוהול כדי להבטיח שמוצר התיקון ידבק כראוי. לפני שנוכל לשחזר את הצבע, עלינו להסיר את הציפוי הקיים של העור.

ספות עור מיוצרות על ידי חידוש והדבקה של עור, השונה מהדגנים המלאים בריהוט בצבעים וגימורים שונים. על מנת להחזיר את העור לצבעו המקורי, הם מוצאים אזורים שאינם חשופים לאור ומנסחים צבעים התואמים את הצבע.

אנו מתקנים חתכים

שריטות, כוויות, כתמים, דהייה, מתקנים תפרים, מחליפים חלקים פגומים ומשחזרים את צבע רהיטי העור. לקוחותינו דורשים גם תיקון שריטות, ריחנים, טיפול אנטי אלרגני והגנה מפני רהיטי העור שלהם. המומחה מנחש מה פירוש התיקון בהתחשב בצבע העור.

מספות ועד כסאות נוח

כסאות למטבח ושרפרפים, יש לנו ניסיון של שנים בטיפול ותיקון רהיטי עור. נבחן את סוגי העור השונים המשמשים לייצור רהיטים, תחזוקה שוטפת, מבט על עלות ניקוי רהיטי עור ועוד ועוד כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה. כולנו מתייחסים ברצינות להבטחת איכות זו ומציעים לכם את השירות הטוב ביותר האפשרי לתיקון ספת העור שלכם עם מוצר מותאם אישית וצוות מומחים לרשותכם.

תפריט נגישות