חברה לבניית אתרי חנות

אחד היתרונות בשימוש באחד מיוצרי האתרים הטובים ביותר הוא שבעלי עסקים יכולים ליצור עסקים יפים ללא ידע נרחב בתכנות. באמצעות אחד מיוצרי אתרי הסחר האלקטרוני הטובים ביותר, אתה יכול ליצור עסקים הפונים ללקוחות, להציג את קטלוגים המוצרים שלך ולהיות קלים לשימוש.

אם אתם מחפשים דרכים להוזיל עלויות ללא פשרות בתפקוד

באיכות או בביצועים, שימוש בבונה חנויות מקוון לעיצוב אתר האינטרנט שלכם הוא אופציה נהדרת. הקפד להחיל את הקריטריונים שנדונו לעיל תוך כדי תהליך איתור המפתח המתאים לחנות המסחר האלקטרוני החדשה שלך.

יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה שזה יכול להיות מכריע להקים פלטפורמה שעובדת עבור העסק שלך

כל פלטפורמה מציעה את כל מה שעסק חדש צריך כדי להתחיל – החל בהתאמה אישית של נושאים ואופטימיזציה לנייד וכלה בחיפוש מוצרים מתקדם ויכולות SEO כדי לעזור ללקוחות למצוא ולהשתמש בחנות שלך. למד מה אתה יכול לעשות עם בונה אתרים למסחר אלקטרוני כדי לעזור לך למצוא את הפתרון המתאים לעסק שלך.

עסקים קטנים רבים משתמשים ביוצרי אתרי מסחר אלקטרוני כדרך אינטואיטיבית לבניית חנות מקוונת

ברוב המקרים, זו הדרך הקלה והמהירה ביותר למכור מוצרים באינטרנט. יש להם עורכי עמוד גרור ושחרר, כך שתוכל ליצור אתר שלם מבלי לגעת בשורת קוד אחת, והם מכילים את כל מה שאתה צריך כדי לנהל הזמנות, משלוח ועוד.

Shopify

הוא יוצר אתרי המסחר האלקטרוני הפופולרי ביותר לעיצוב חנויות מקוונות ואתרי מסחר אלקטרוני. Shopify קיימת למעלה מ -15 שנה, ועם למעלה ממיליון חנויות שנבנו באמצעות הפלטפורמה, קשה למצוא פלטפורמה טובה יותר עבור מרבית העסקים הקטנים לפתח ולהפעיל חנות מקוונת. כמפתח אתרי מסחר אלקטרוני, Shopify מציעה ניהול מלאי מלא, מוצרים ללא הגבלה, נתונים סטטיסטיים רבי עוצמה ופתרונות שיווק פשוטים תחת קורת גג אחת.

אין זה מפתיע ש- Shopify משולבת עם Zapier

כך שאם ברצונך להוסיף לקוחות חדשים לרשימת הדוא"ל שלך, לעקוב אחר הזמנות או להשתמש בכלי לניהול פרויקטים, תוכל לעשות הכל משם. ל- Squarespace תוכנית מסחר אלקטרוני המאפשרת להוסיף חנות מקוונת לאתר שלך. כדי להוסיף תכונות ופונקציונליות לחנות שלך, פשוט התקן את האפליקציה מחנות האפליקציות Shopify.

אם אתה רוצה להפיק את המרב מחוויית המסחר האלקטרוני שלך עם Zyro

אני מציע שתבחר בתוכנית המסחר האלקטרוני לפחות פעם אחת. זה נותן אחסון ללא הגבלה, רוחב פס, דומיין בחינם, את היכולת לקבל תשלומים מקוונים ואת כל הפונקציונליות של מסחר אלקטרוני. זה מאפשר לך להוסיף חנות מקוונת ומספק ממשק נחמד לניהול המוצרים שלך, מלאי, הזמנות, קופונים, הנחות ועוד.

Zyro מציעה גם פונקציונליות של מסחר אלקטרוני שמשולבת בתוכניות שלה

מה שלא קורה אצל יוצרי האתרים המסורתיים ביותר. בנה חנות מסחר אלקטרוני מודרנית ומושכת עם Squarespace. החברה מתחילה ב -12 דולר לחודש עבור התוכנית האישית, הכוללת אחסון בלתי מוגבל, רוחב פס ודומיין. החברה מציעה גם 18 תוכניות אתרים עסקיים הכוללים תורמים ללא הגבלה, חשבון Gmail Pro ותכונות בונה חנויות מסחר אלקטרוני.

אם אתה משתמש בתוכנית החנות המקוונת אתה יכול לבחור בין $ 26 ל- $ 40 לחודש או $ 40 לשנה

חשוב לציין שתוכנית $ 26 היא מחיר השוק של אתר מסחר אלקטרוני ואינה כוללת דמי עסקה. בהתאם לנפח המכירות שלך בחודש מסוים, חיסכון בחנות המקוונת Squarespace יכול להסתכם במהירות. ברגע שתהיה מוכן לפתוח חשבון בחינם ולחיות עם שם דומיין מותאם אישית, תצטרך לקנות תוכנית בתשלום. אם ברצונך לגשת לתכונות מתקדמות כגון שמות דומיינים מותאמים אישית וניתוח מתקדם, עליך לעבור לתוכנית שכר המתחילה ב -10 דולר לחודש. הדרך הטובה ביותר להשיג שם דומיין בחינם היא לבחור יוצר אתרים או פלטפורמה המציעה דומיינים בחינם כחלק מהתוכניות בתשלום שלהם.

רוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני מאפשרות לך להוסיף אתר

דף אנשי קשר ובלוג בסיסי לאתר שלך, אך הוספת עוד יכולה להוסיף תכונות מחוץ לקופסה. אם אתה מעוניין לבנות אתר מלא או חנות מקוונת שזה רק החלק של הדברים, לא כל החבילה, Wix היא האפשרות הטובה ביותר שלך. הפלטפורמה מאפשרת לך ליצור מותג, כתובת דוא"ל ולרכוש מאחת הפלטפורמות שלה באתר שלה.

Wix

הוא מפתח רב עוצמה שאינו מקמצן בתכונות מסחר אלקטרוני כגון מעקב אחר הזמנות, מס מכירה אוטומטי ושיקום עגלות נטוש. העורך הוא אחת האפשרויות הקלות ביותר לשימוש ליצירת אתרים, עם עקומת למידה נמוכה ורשת של אתרים נהדרים. מתחת לרדאר ביחס לחברה, Wix יצרה מעל 50 מיליון אתרים ומציעה כמה אפשרויות מצוינות בהתאם לצרכים שלך.
עבור עוד מידע בנושא של חברה לבניית אתרי חנות מומלץ לגלוש לאתר g.page

זה אומר שאתה יכול ליצור אתר

בלוג, לוגו וחנות מקוונת עם התוכנית שלך בחינם. התוכנית החיונית שלך כוללת את כל מה שאתה צריך כדי לבנות, להפעיל ולגדול חנות מקוונת מבלי לדעת כיצד לתכנת. למתחילים מוחלטים יהיה קל ליצור את החנות המקוונת הראשונה שלהם עם תבנית האתר המדהימה שלהם ותהיה לך חנות מסחר אלקטרוני למראה מקצועי תוך מספר דקות.

הם מציעים יותר מ -80 עיצובים לתעשיות שונות

וכולם מגיבים ונראים נהדר במכשירים ניידים. הכמות העצומה של ניתוח מכירות ושיווק זמינה פירושה שתקבלו תובנות שאין שני לו על העסק שלכם, כולל נתונים פיננסיים, נתוני מלאי, ניהול לקוחות ועוד. עם שלוש האיכויות העיקריות הללו ואחרות כמו היכולת לעזור לך להשיג את יעדי השיווק שלך, ריכזנו שש מהאפשרויות המועדפות עלינו ליצירת חנות מקוונת שלך.

זה נכון במיוחד אם הקמת פלטפורמה מקוונת להגדלת המכירות במהלך COVID-19. הם אינם מוגבלים למכור רק ב- BigCommerce, מכיוון שבנו מכירות רב-ערוציות לפלטפורמת המכירות החזקה ביותר.

פירוש הדבר שעליך שיהיו לך תכונות עבור יוצר אתרי המסחר האלקטרוני שבחרת, המאפשרות שילוב עם כלי צד שלישי, שווקים ופלטפורמות מדיה חברתית. מבט על פלטפורמות אלה יכול לתת אינדיקציה טובה לסוג הפעולות שעליך לבצע מול העסק שלך.

התוכנה הטובה ביותר מאפשרת גישה טובה יותר לאינטגרציות שונות ולאפליקציות נוספות על ידי הגדלת ההיצע העיקרי שלהן

ככל שעומדים לרשותך יותר אתרים / אפליקציות שיווקיות / יוצרי טפסים / כלי מכירה ואינטגרציות מתקדמות יותר, כך לכלל / בניית אתרים / חנויות יש פוטנציאל להיות גדולים יותר מסכום החלקים.

תפריט נגישות