התקנת מנעולים למניעת פריצה

הקדמה: 3 סיבות קטלניות לפריצה

פורצים הם מומחים במציאת דרכים להיכנס לביתכם. הם יודעים לשבור דלתות וחלונות, לבחור מנעולים ואפילו להשתמש במקדחה או ברזל כדי לעבור מתכת ובטון.

על מנת למנוע פריצות יש להתקין מנעולים בדלתות ובחלונות שלא ניתן לפרוץ באמצעות ברזל או מקדחה. רק כך תוכל למנוע מהם להיכנס.

יש 3 סיבות קטלניות לפריצה: 1) פורץ רוצה משהו מהבית שלך 2) פורץ רוצה נקמה 3) פורץ רוצה לגזול ממך את השקט הנפשי שלך.

בארה"ב, פריצה היא הפשע הנפוץ ביותר. למעשה, זה כל כך נפוץ שבערך 1 מכל 20 בתים ייפרצו בכל שנה נתונה. עבור בעלי בתים, זה אומר שהם צריכים לעשות כל שביכולתם כדי למנוע פריצות לביתם ולרכושם.

הצעד הראשון הוא התקנת מנעולים על כל הדלתות והחלונות של הבית שלך. זה יקשה על פורצים לפרוץ לביתכם מבלי לעשות הרבה רעש או להשאיר ראיות מאחור. פורצים נוטים פחות לפרוץ לבית אם הם חושבים שמישהו יכול להיות בבית, ולכן התקנת מנעולים תשמש גם כגורם מרתיע מפני פריצות!

השלב השני הוא להשקיע במערכת אזעקה לבית, שיכולה להישמע מהאוזן

הקדמה: למה צריך מנעול לדלת?

אתה צריך מנעול לדלת כדי להגן על הבית שלך מפני פריצה.

השלב הראשון הוא התקנת מנעול על הדלת. המנעול הוא החלק החשוב ביותר במערכת האבטחה, שכן הוא מספק הגנה מפני פולשים. ישנם שני סוגים של מנעולים: בריח ומנעולי קפיצים. בריחים בטוחים יותר, אבל הם דורשים תחזוקה רבה יותר מאשר מנעולים קפיציים. כדאי גם לשקול להתקין חור הצצה בדלת כדי לראות מי עומד בדלת לפני פתיחתה.

הצורך במנעולי דלתות אינו חדש. מנעולי דלתות קיימים עוד מתקופת המצרים הקדמונים. למעשה, אתה יכול למצוא חלק ממנעולי הדלת הללו במוזיאונים כיום.

עם זאת, עם העלייה בשיעורי הפשיעה, יותר ויותר אנשים מתקינים מנעולי דלתות למניעת פריצה. ישנם שני סוגים עיקריים של מנעולי דלתות: מנעולי אבטחה ומערכות אבטחה לבית. מנעולי אבטחה מותקנים על דלתות שאינן מובילות לחדרים או אזורים שעלולים להוות מטרה לפורצים כגון סככות ומוסכים, בעוד שמערכות אבטחה לבית מגנות על כל הכניסות לבית שלך מפני פורצים.

מנעולי האבטחה הטובים ביותר להתקנה וכיצד לבחור את המנעול הנכון עבורך

התקנת מנעולים למניעת פריצה היא הדרך הטובה ביותר להגן על הרכוש והמשפחה שלך. ישנם מגוון מנעולים שתוכלו להתקין על הדלתות, החלונות ונקודות כניסה אחרות. סוג המנעול שתבחר צריך להיות תלוי במידת ההגנה שאתה צריך עבור הרכוש שלך.

ישנם סוגים רבים של מנעולים שתוכלו להתקין על מנת למנוע פריצה. כדאי לשקול התקנת ברגים, שהם מאוד מאובטחים וקשה לפרוץ אותם. אפשרות נוספת היא התקנת בריח דו-צילינדרי או שרשראות מנעולים, שידרשו שני מפתחות על מנת לפתוח אותם. ליתר ביטחון, ניתן גם להתקין מגני חלונות או שרשראות דלתות עם מנעול בחלק העליון של המשקוף כך שפורצים לא יוכלו לפרוץ בקלות את המשקוף ולהיכנס לנכס שלכם.

המנעולן ישאל אתכם על סוג הדלת, על כמה דלתות תרצו להתקין מנעול ואיזה סוג מנעול תרצו.

מנעולן יתקין מנעולים על הדלתות או החלונות שלכם למניעת פריצה. הם יכולים גם להתקין בריח חדש, להחליף מנעולים או לתקן את המנעולים בבית.

התקנת אמצעי אבטחה היא אחת הדרכים להגן על עצמך מפני פריצה. התקנת מנעול היא שלב חשוב בהגנה על הבית מפני פורצים. מנעול האבטחה הטוב ביותר עבורכם תלוי בסוג הדלת ואיזה סוג הגנה אתם מחפשים.

מנעולן ברחובות והסביבה

תפריט נגישות