השתלות שיניים ביום אחד

הם עורכים סריקות מפורטות של השיניים של המטופלים ומעריכים בקפידה כיצד ייגשו לטיפול לקבלת תוצאות מיטביות. הם יכולים גם להמליץ ​​על הליכי הכנה, כגון השתלות עצם, כדי לתת להשתלות שיניים את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה. בנוסף, עבור מטופלים רבים, ההליך אינו מצריך השתלת עצם, האופייני לטיפול השתלים המסורתי.

אם יצליח

טיפול זה יגרום למטופל להיות מרוצה מאוד, מכיוון שהוא יכול לקבל ניתוח השתלה ושיניים חדשות באותו היום. במהלך תהליך All-on-4, רופא השיניים יכול לבצע שתלים ולהתקין שחזורים זמניים תוך יום אחד. את השתל הדנטלי מניחים על הלסת ומשתמשים באבזור מיוחד כדי שניתן יהיה למקם את המשנן הזמני עוד באותו היום. ארבעת השתלים העליונים וארבעת השתלים התחתונים ישלימו את הניתוח ויספקו למטופל שיניים חדשות ביום אחד.

אמנם הליך זה הוא זול יותר מאשר פה מלא עם שתל בודד, אבל זה עדיין יכול להיות השקעה טובה ועשויה לדרוש ביקורים מרובים אצל מספר רופאים. שיקום של כל חלל הפה עם שתלים מסורתיים דורש בדרך כלל מספר ביקורים.

ניתן לשים שיניים זמניות על השתל

כך שלעולם לא תצטרכו לצאת מהמשרד ללא שיניים, אך כדאי לקבוע תור לרופא כדי לוודא שתהליך האוסאואינטגרציה מתנהל כשורה ואין בעיות בפנים או סביב השתל. כיכר. כאשר תיפגשו עם רופא השיניים המשתלים, תעברו בדיקת שיניים מלאה (כולל צילומי רנטגן וטשמים או סריקות דיגיטליות של הפה). הם יעריכו את מצבך האישי ויעריכו את השיניים, החניכיים ומבנה העצמות שלך לפני בניית תוכנית טיפול.

ביוסטון

טקסס, אתה יכול לקבל מיד בדיקה וייעוץ במרפאת Voss כדי לראות אם אתה זכאי לעקירת שיניים והשתלה ביום אחד, שתלים מסורתיים או כל חלופה אחרת. אם הרעיון של שיניים חדשות, יפות ובטוחות ביום אחד נראה אטרקטיבי, צור קשר עם השתלות וניתוחי פה חדשניים לייעוץ פרטי.

שתלים הם פתרון קוסמטי בטוח ויעיל לשיניים חסרות. שתלים קבועים יכולים לשמש גם כתחליף חד פעמי מבלי לפגוע בשיניים בריאות קיימות. שתלים יכולים ליצור חיוך מלא וטבעי, או שהם יכולים להתקיים יחד עם שיניים בריאות.

בהליך זה

מומחה השתלים שלך יכול לפעמים לקחת שיניים תותבות קיימות ולהפוך אותן לתותבות על ידי הצמדת תמיכה לחלק התחתון, שיוצמדו לאחר מכן לשתלים המונחים בלסת. לעתים קרובות, שתלים דנטליים תותבים המבוצעים מיד לאחר הניתוח הם זמניים ונשארים במקומם עד להשלמת האינטגרציה, ולאחר מכן ניתן להחליפם בשחזורים נתמכי שתלים קבועים יותר.

בנוסף, שתלים יחליפו נזקי שורשים וחריצים בעצם פגומה, כמו גם שיניים חסרות. השתלות שיניים באותו יום נותנות תוצאות מיידיות, אך אוסאואינטגרציה חייבת להתרחש כדי שההליך יצליח בטווח הארוך.

משך ההליך וזמן ההחלמה יהיו תלויים במידה רבה בסוג השתל שתקבל

כפי שהשם מרמז, בהליך זה, ניתן לקבל שתלים באותו יום שבו מסירים שיניים לא בריאות. טכניקת השתלה מתקדמת זו פשוטה יותר, נוחה יותר ומאפשרת ליהנות מכל היתרונות של שיניים פונקציונליות מבלי לחכות זמן רב.

אתה יכול למצוא מידע נוסף באינטרנט

ומשרד רופא השיניים שלך יכול לספק עלונים על הכנה להשתלה. אם אתה צריך להחליף את כל השיניים שלך או כבר ללבוש שיניים תותבות, אנא בקר אצל ד"ר דוידסון לייעוץ חינם להשתלות שיניים ולמד עוד על "שיניים חדשות ביום". ביום הניתוח שלך, ד"ר דוידסון יסיר את השיניים הנותרות, יתקין את כל השתלים שלך ויספק לך סט שיניים זמניות מתאימות ופונקציונליות שתוכל ללבוש בזמן ההחלמה של השתלים. לאחר שהשתל שלך ירפא, ד"ר דוידסון יתקין לצמיתות את השן החדשה האחרונה שלך.

שיניים חדשות כשתחזרי לסטודיו למחרת בבוקר

החיוך החדש שלך יהיה מוכן ונכניס אותו לפה שלך לנצח. נוכל לייצר סט חדש של שיניים זמניות ביום ההליך אם תקבל לסת מלאה עם שתלים, המכונה גם All-on-4. אם עברת השתלת שיניים אחת או יותר, נוכל לספק לך סנפיר או ריטיינר זמני של Essix למטרות קוסמטיות.

לרוב ניתן לבצע את ההשתלה בהליך אחד באותו היום

שיכול לנוע בין 30 דקות ל-3 שעות, בהתאם למספר השיניים המושתלות. המאפיין הייחודי של הליך "שן יום אחד" הוא שניתן להתקין שן זמנית בתפקוד מלא באותו היום שבו השתלת השיניים. שתלים אלו שנעשו באותו יום מאפשרים התקנת שיניים זמניות (או מספר שיניים) באותו יום קבלת השתלים. לרוב מדובר בשילוב של שתל בודד וגשר תומך שתל.

לעומת זאת

רוב החולים מעדיפים 4 עד 6 שתלים עם גשרים קבועים או תותבות נשלפות. אם רוב או כל השיניים בקשת שיניים חסרות או נכשלות, רופא השיניים שלך ימליץ על פתרון השתלת שיניים מלא בשם TeethXpress, המחליף את כל השיניים בקשת שיניים, בדרך כלל ארבעה עד ארבעה שתלים מחוברים לקשת שיניים . תותבת קבועה או האופציה השנייה הניתנת להסרה, הנקראת תותבת נתמכת בשתל, שבה מוחדרים שניים עד ארבעה שתלים ולאחר מכן מחברים אותם לתותב כדי ליצור פתרון יציב יותר מהפרוטזות המסורתיות.

ביום ההליך

מנתח הלסת והתותבות שלנו יבצעו את ההיבט הכירורגי של המקרה שלך וימקמו בבטחה את השתלים בלסת שלך. אם אתם מגיעים עם צורך בהוצאת שיניים או שפשוט נמאס לכם לבזבז זמן על שיניים תותבות, תוכלו לצאת מהתרגול שלנו עוד באותו היום עם שיניים חזקות ופונקציונליות וחיוך מקסים. רופא השיניים צריך להיות לא רק מנוסה אלא גם מוכן לעבוד איתך לאורך כל התהליך.

בעוד ששיטות השתלת שיניים מסוימות דורשות סדרה של ביקורי חוץ במשך מספר חודשים

השיניים של Softouch Dental Care ביום אחד מאפשרות לך לחוות מיד את היתרונות של שיניים מתפקדות במלואן. באמצעות ההליך המהפכני New Teeth in Day One, ד"ר דוידסון יכול לבצע את כל עקירות השיניים שלכם ולספק לכם סט שיניים שלם עם שתלים מושתלים קבועים – הכל ביום אחד. ב-Teeth in an Hour, בו משתמש ד"ר ולסקו ב-Uptown, ניתן להסיר שן, להחדיר שתל ולהניח כתר תוך מספר שעות. אף על פי שאסור לך לנסות להשלים את כל תהליך השתלת השיניים, כולל שלב התכנון, ביום אחד, אתה יכול לקבל טיפול די מהר עם תחילת ההליך.

מטופלים שעוברים הליכים של קשת מלאה "שיניים ביום אחד" צפויים להסיר את כל השיניים החולים ולעזוב את המשרד עם גרסה זמנית של השיניים החדשות באותו היום ולחזור מאוחר יותר

להתקנה. גרסאות סופיות. לאנשים שאינם חורקים שיניים מומלץ להתקין שתלים דנטליים באותו היום.

תפריט נגישות