בניית אתרים מותאמים למובייל

לכל עיצוב יש אפשרויות התאמה אישית פשוטות שתוכלו לכוונן במעצב עצמו. יש לך גישה למאות תבניות לבחירה עבור עיצוב האתר שלך. אתה יכול להתחיל עם אחת מתבניות האתר המוכנות הרבות ולהתאים אותה לצרכים שלך באמצעות גרירה ושחרור פשוטה של ​​בונה אתרים. תמורת כ-10 דולר לחודש (או כ-25 דולר אם אתה מוכר סחורה) וכמה שעות מזמנך, השירותים הכלולים כאן יכולים לעזור לך ליצור אתר אינטרנט ייחודי ומרתק.

אם אתה רוצה ליצור אתר לעצמך או לעסק שלך

אתה יכול לעשות זאת בקלות עם הכלים והמשאבים הנכונים. מדריך זה ידריך אותך בבניית האתר שלך צעד אחר צעד ויראה לך כמה דוגמאות לאתרים עסקיים מהשורה הראשונה שאתה יכול לסמוך עליהם. מודעות למותג, יצירת לידים, שימור לקוחות, נאמנות, מכירות, ומה שאפשר לקרוא לו הבית הדיגיטלי שלך – הכל מתחיל בבניית אתר אינטרנט. לטיפים נוספים ודרכים חלופיות לבנות אתר בעצמך, עיין במדריך כיצד ליצור אתר אינטרנט.

בוני אתרים פופולריים כמו Squarespace

Wix ו- Weebly מאפשרים אפילו למתחילים ליצור ללא כאב אתר מתקדם בפרק זמן קצר יחסית, גם כאשר הם זקוקים לתכונות מתקדמות יותר כמו שיווק בדוא"ל או מסחר אלקטרוני. אפילו מעצבי אתרים מקצועיים בימינו משתמשים בבונה אתרים כמו וורדפרס כדי לבנות אתרים של לקוחותיהם מכיוון שהם יכולים ליצור כל סוג של אתר באמצעות תוספים וערכות נושא של וורדפרס. גרור ושחרר בוני דפי וורדפרס מאפשרים למעצבי אתרים מקצועיים ליצור בקלות אתרים מותאמים אישית עבור לקוחות, תוך חיסכון בזמן, ומאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר מדי חודש. צריך הרבה קוסמים טכנולוגיים כדי להתרגל לאתר שלך, כולל ידע בשרתים, HTML, FTP, רשמי אתרים ושירותי אירוח אתרים.

בשנת 2022

כל אחד יכול לבנות אתר מבלי לדעת פיתוח אתרים, עיצוב או קידוד. אתה יודע איך להשתמש במחשב ויש לך גישה לאינטרנט, מה שאומר שאתה יכול לבנות ולהפעיל אתר משלך בעלות נמוכה מאוד. כך שלא צריך לקחת ייעוץ פיננסי לפני שאתה מחליט להקים אתר. אתרים מקצועיים הופכים את העסק שלך לתחרותי יותר, גם אם אתה רק מתחיל. השורה התחתונה היא שאתה מקבל אתר אינטרנט לשימוש מסחרי כלשהו.

אם הזמן שלך יקר לעסק שלך, צור אתר משלך. אם אתה רוצה למקסם את השורה התחתונה שלך ולמשוך יותר לקוחות, אתה צריך להשיג אתרים מותאמים אישית בהקדם האפשרי.

לאחר השלמת הדרכה זו

תוכל לבנות אתר אינטרנט פונקציונלי במלואו עם שם דומיין משלך שאחרים יכולים לגשת אליו באופן מלא. דומיין משלך, כך שתוכל ליצור ולרשום במהירות שם דומיין לאתר שלך. Shopify מספקת גם שמות דומיין בחינם לאתרים חדשים עד שתהיה מוכן ליצור אתר משלך. ברגע שיש לך דומיין ואירוח, אתה יכול ליצור אתר וורדפרס.

וורדפרס

היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר לבניית אתרים, ו-39% מהאתרים באינטרנט משתמשים בה. תוכנת WordPress.org היא פלטפורמה כה פופולרית עבור בניית אתרים ששירותי אירוח אתרים רבים אפילו מספקים תוכניות אירוח לוורדפרס. טכנולוגיה נפוצה נוספת לבניית אתרים היא וורדפרס, תוכנת קוד פתוח (WordPress.org). לאחר הכנת שם הדומיין והמארח הוירטואלי, עליך לבחור ולהתקין את פלטפורמת בניית האתר (הידועה גם בשם CMS).

אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש וכולל אלפי עיצובים ותוספות חינמיות שיגרמו לאתר שלכם להיראות מקצועי וייחודי

אנו אוהבים את וורדפרס בשל היכולת שלה להוסיף תכונות, להתאים עיצובים, לייעל את ביצועי האתר, ליצור תכונות חדשות ולשמור על אבטחת האתר. מכיוון ש-WordPress היא פלטפורמת אתרים כל כך תכליתית, אין זה צריך להפתיע שניתן להשתמש בה כדי ליצור חנות מקוונת מסחר אלקטרוני פונקציונלי לחלוטין. בנוסף, כל מקדם אתרים יגיד לך שהוא מעדיף לעבוד עם וורדפרס משום שהיא הכי נוחה לתפעול כמו גם לקידום בגוגל.

כשאתה בונה אתר ב-Shopify

אתה מקבל גישה לנושאים יפים לנייד, תמיכה חיה 24/7 ותעודות SSL בחינם, ואתה יכול גם לקבל תשלומים ישירות באתר האינטרנט שלך (ללא צד שלישי). Shopify אם Wix היא המועדפת הברורה עבור רוב צרכי בניית האתרים, Shopify ממלאת את התפקיד הזה עבור חנות מסחר אלקטרוני. כמו מתחרים רבים בתעשייה, Wix מציעה תוכנית חינמית לבניית אתרים בסיסית המאפשרת לך ליצור אתר אינטרנט חינם עם מודעות.

אנו רוצים להבטיח שבוני אתרים יספקו מגוון תבניות אתרים מקצועיות

ויספקו את הגמישות להוסיף פונקציות אחרות, כגון ניתוח גוגל, כלי שיווק של צד שלישי וכו'. תמיכת לקוחות: למרות שאנו רוצים בוני אתרים כדי לספק ממשק אינטואיטיבי וקל לשימוש, אנו רוצים לספק תמיכת לקוחות 24/7 בעת הצורך. בוני אתרים רבים מספקים מאגרי ידע נרחבים בתמיכה מקוונת ושאלות נפוצות, כך שיש סיכוי טוב שאפילו לא תצטרכו ליצור קשר עם החברה.

חלק מבוני אתרים מציעים כעת כלי המאפשר לך להזין חשבונות מדיה חברתית ומידע אישי או עסקי אחר, וזמן קצר לאחר הבינגו, הם מספקים לך אתר אינטרנט בלי עבודה. כלים עסקיים אלו יכולים לפתוח הזדמנויות חדשות לאתר האינטרנט שלך שישפרו את חווית הלקוח ויגדילו את המכירות שלך. בפוסט זה, נפרק את פלטפורמות האתרים הנפוצות ביותר כדי לעזור לך לקבוע את הפלטפורמה הטובה ביותר עבור העסק שלך.

בסופו של דבר, המגבלה היחידה של אתרים אלו היא רמת הטכנולוגיה הנוכחית. לדוגמה, ייתכן שאתרי ברירת מחדל לא תומכים במסחר אלקטרוני. ייתכן שלמודלים אלה אין יכולת מדרגית של אתרים מותאמים אישית.

למפתחים יש יותר גמישות ביצירת אתרים בעלי ביצועים גבוהים הניתנים להתאמה אישית המשרתים מטרה ספציפית עבור העסק אם הם בונים אותו מאפס

אם הקהל שלך רוצה דברים מסוימים מהאתרים שלך, מעצב האינטרנט שלך יכול לעשות זאת. זכור, עליך לוודא שהאתר שלך משקף את הצרכים של הלקוחות שלך. ככל שהאתר שלך יהיה יותר מותאם אישית, כך תראה מקצועי יותר בפני הקהל שלך.

ברמה האישית, אינך רוצה לשלוח מעסיקים פוטנציאליים לעמוד הפייסבוק שלך, כך שהאתר האישי שלך הגיוני יותר בתור קורות חיים מקוונים מותאם אישית. המשמעות היא שהאתר שלך יהיה דומה לאתרים של חברות אחרות.

הם ייצרו אתרים שיתנו לך יתרון גדול בכל הנוגע לדירוג שלך בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים

שכירת USDP לבניית האתר שלך לא רק מעניקה לך גישה לידע ולניסיון שלנו בבניית אתרי וורדפרס, היא גם מעניקה לך תמיכה במותג שלך. ניתן להשתמש ב-DreamHost WP Site Builder ליצירת כל סוג של אתר עם שם דומיין משלך. GoDaddy GoDaddy ידועה בעיקר בזכות שמות הדומיין שלה ושירותי אירוח אתרים, ולכן הגיוני להציע גם תוכנה לבניית אתרים.

התמחור של Weebly דומה לזה של מתחרים כמו Wix או Squarespace

אבל התוכנית החינמית שלה היא אחת מבוני האתרים החינמיים הנדיבים ביותר, ואתה יכול להתחיל להשתמש בדומיין משלך תמורת $5 בלבד לחודש (למרות מודעות Weebly ) … יותר מ-180 מיליון אנשים ברחבי העולם בוחרים ב-Wix כדי לבנות את האתר החינמי שלהם.
למידע מורחב בתחום של בניית אתרים מותאמים למובייל ניתן לגשת לאתר

כדאי לעקוב אחר התפתחות טכנולוגיית בניית האתרים בשני םהקרובות במיוחד משום שתחום ה AI עתיד לשנות את האופן שבו אנשים בונים אתרים.

תפריט נגישות