איך תבחרי מתנה מושלמת ליולדת?

איך תבחרי מתנה מושלמת ליולדת?

בכל הנוגע לבחירת המתנה המושלמת ליולדת, האפשרויות הן בלתי מוגבלות. מה שחשוב הוא שתקחו בחשבון את אורח החיים והאישיות שלה. אם היא אוהבת לבשל, שקול לתת לה ציוד בישול איכותי. אם היא אוהבת לקרוא, שקול להביא לה ספר מיוחד במיוחד עם הערות מבני המשפחה בפנים. או אם היא יותר חובבת חיות, שקול לתרום

כידוע קשה לקנות אמהות. יש אמהות שמעדיפות פרקטיות בעוד אחרות רוצות משהו סנטימנטלי. לא משנה מהי האישיות של אמא שלך, יש שם מתנה שהיא תאהב. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל.

המדריך האולטימטיבי של חבילת לידה מצוינת

אם אתה מצפה לתינוק, אתה בוודאי רוצה לדעת את כל הפרטים על מה לצפות בלידה. זו תקופה מדהימה בחייך וקשה שלא להתרגש. מאמר זה יעבור על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים רבים לגבי תהליך הלידה, וכן טיפים כיצד להתכונן לאירוע המרגש הזה.

מה אני יכול לעשות במהלך הצירים?

  • התמקד בנשימה שלך, הישאר רגוע ותהיה מודע למה שקורה עם הגוף שלך
  • רשום את כל המחשבות או הרגשות שיש לך במהלך הצירים
  • דבר עם בן הזוג שלך, במיוחד אם הוא נוכח בלידה

מה אני יכולה לעשות אחרי הלידה?

  • שמרו על עצמכם
  • אכלו אוכל בריא, שתו הרבה מים ותישנו

אם את בהריון, לידה יכולה להיות תקופה מדאיגה עבור אנשים רבים. עם זאת, עם ההכנה והתמיכה הנכונות זה גם משמח. אם את עומדת ללדת או עדיין מנסה להבין מה כל מה שאת צריכה ליום הגדול שלך, במדריך האולטימטיבי הזה יש את כל מה שאת צריכה לדעת על הפיכת חבילת הלידה שלך למצוינת.

הקדמה: מה יש בחבילת לידה?

חבילת לידה, באופן מסורתי, היא סט של פריטים שניתנים לאם או לזוג מיד לאחר לידת תינוקם. מטרת החבילה היא להעניק מעט עזרה עם הרך הנולד.

התכולה הטיפוסית של חבילת לידה כוללת:

  • החתלה של בגדים, חיתולים ומגבונים
  • כובע ניובורן
  • אמבטיית תינוקות
  • חולצה או צווארון גולף לתינוק
  • קרם תפרחת חיתולים
  • נורת שאיבת אף (לניקוי רירית)
  • שמיכת קבלה (או שתיים); וכרטיס מידע חירום.

מה את צריכה לארוז בתיק בית החולים שלך עבור יילוד

ארזי את תיק בית החולים שלך לתהליך הלידה עם הדברים החיוניים שאת צריכה כדי לשמור על התינוק בריא ושמח.

משטח החתלה מה שאתה צריך בבית שלך לתינוק שזה עתה נולד

יש הרבה דברים שאתה צריך בבית שלך כשיש לך תינוק חדש. דברים כמו רפידות החתלה, חיתולי בד וסינרי תינוק חשובים.

חלק מהדברים החשובים ביותר שתצטרכו עבור תינוק שזה עתה נולד הוא משטח החתלה. הסיבה לכך היא שכאשר הם נולדים הם בדרך כלל עדיין לא יכולים לשלוט היטב בתנועות הגוף שלהם ואולי לא יודעים כיצד לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם כראוי. משטח החתלה יעזור להם לישון טוב יותר ותבטיח שהם לא יתעוררו על ידי תנועה רבה מדי במהלך הלילה.

מדוע וכיצד כדאי להשתמש במשטח החתלה

משטח החתלה הוא בד עמיד למים שעובר בין תחתית התינוק לחיתול. זה עוזר למנוע דליפות.

הצורך בשימוש במשטח החתלה יכול להיות מסיבות שונות – רטיבות, גירוי בעור וכדומה. ניתן לראות את השימוש במוצר זה בדרכים רבות ושונות. לדוגמה, זה יכול לשמש ללינת לילה לתינוק או כשכבת הגנה בעת החלפת חיתול לתינוק במהלך היום.

סוגים שונים של רפידות זמינים בשוק עם תכונות ויתרונות ייחודיים משלהם – הם משתנים בגודל, צורה, הרכב החומרים והעובי.

הרפידות החד פעמיות נהדרות להורים שלא רוצים לדאוג לנקות חיתולים מלוכלכים או לכבס חיתולי בד מלוכלכים בבית או שאולי אין להם מקום לאחסן את הפריטים האלה בבית

כיצד משפיע החומר של משטח החתלה על תינוקות?

החומר של משטח ההחתלה משפיע על תינוקות בדרכים שונות – חלק מהחומרים סופגים יותר מאחרים, בעוד חלקם נוחים יותר לשכיבה של התינוק. ואם יש לך העדפה לרפידות חיתולים אורגניות או ידידותיות לסביבה, יש הרבה אפשרויות לבחירה.

מה הגודל הטוב ביותר למשטח החתלה?

גודל הרפידה אינו חשוב כמו רפידה סופגת מספיק.

אף רפידה אחת לא תהיה מושלמת לכל התינוקות ולכל המצבים.

מאמר זה יעזור לכם ללמוד על הגדלים והסוגים השונים של משטחי חיתולים ולמה הם מתאימים ביותר.

למה להניח את המגבונים בתחתית המחצלת?

ישנן שתי סיבות עיקריות לכך שיצרני מחצלות שמים את המגבונים בתחתית המחצלת. ראשית, זה חסכוני יותר עבורך לקנות חבילת מגבונים לחים בנפרד במקום לכלול אחד בשטיח שלך. שנית, אתה יכול בקלות למלא מחדש את המחצלת שלך במגבונים לחים חדשים לכשייגמרו.

מהי עסקת חבילת לידה?

עסקת חבילת לידה היא סוג של עסקת חבילה המציעה הנחות על מוצרים או שירותים בשלושת החודשים שלפני לידת ילדכם.

עסקת חבילת לידה מכילה פריטים המשמשים בלידה ובלידה, בבית וברחבי הבית. עם הפריטים המועילים האלה, להורים יהיה כל מה שהם צריכים במקום אחד כשהם מתכוננים לבואם החדש. כמה מוצרים נפוצים בחבילת הריון כוללים בגדי תינוקות, חיתולים, בקבוקים, מגבונים, משאבות חלב ועוד!

כיצד מבצעים חבילות לידה מגדירים מחדש הריון ולידה?

תנועת חבילת הלידה היא סוג של מודל טיפול רפואי התומך בלידה טבעית.

היא מבוססת על האמונה שהריון ולידה הם תהליכים נורמליים וטבעיים. תנועת חבילת לידה מאמינה שאם לנשים תהיה גישה לטיפול איכותי מאנשי מקצוע מיומנים לאורך כל ההריון והלידה, הן יולדו בצורה הבטוחה והמספקת ביותר שיש.

חבילות לידה מציעות תמיכה ליולדות על ידי מתן מידע על שיעורים לפני לידה, טכניקות הרפיה, ניהול לידה, חינוך להנקה ועוד. הם מספקים תמיכה גם לאבות בכך שהם מלמדים אותם כיצד להיות שותפים פעילים במהלך הצירים והלידה. חבילות לידה גם מספקות תמיכה למשפחה במהלך ההחלמה לאחר לידה עם מידע על שיעורי הנקה וקורסי עיסוי תינוקות.

למה לבחור בעסקת חבילת לידה?

חבילות לידה הן חבילות המציעות שירותים שונים לאדם ההרה ו/או לבן זוגה. שירותים אלו כוללים טיפול טרום לידתי, חינוך ללידה, טיפול לאחר לידה וחודש ראשון לחייו של תינוק.

השירותים המוצעים על ידי חבילות לידה משתנים מחברה לחברה. לדוגמה, חברות מסוימות מציעות עסקת חבילה הכוללת דולה ללידה ומשלוח. אחרים עשויים להציע רק חינוך ללידה או טיפול לאחר לידה.

חשוב לעשות את המחקר שלך לפני שאתה בוחר איזו חבילת לידה אתה רוצה כי ישנן אפשרויות רבות ושונות זמינות ולכולן יש יתרונות וחסרונות משלהן.

תפריט נגישות