אטרקציות לבר מצוות

כמובן שזה לא אותו דבר כמו מתנת בת מצווה מסורתית, אבל הם עדיין יכולים לעשות מזכרת נהדרת לאורחים. לשים את שמם על מרקיזה הוא רעיון מיוחד מאוד לבר או בת מצווה, מושלם לאירוע רוקנרול או הוליוודי. צור אוהל משלך ארגן את האירוע שלך באולם מוזיקה חיה או בקולנוע, שבו החוגגים יכולים לראות את שמם מואר באורות.
למידע בנושא של אטרקציות לבר מצוות באפשרותך לגלוש לאתר

כולם אוהבים קריקטורות

אז תבלטו את המסיבה עם הקריקטורות האישיות של האורחים שלכם. כל עיצוב לוקח רק כמה דקות, אבל יוסיף שעות של כיף לאירוע שלכם. למשהו חדש, נסו לצייר אירועים בשידור חי עם אמן נייד, לערבב ולערבב את האורחים שלכם, לצייר פורטרטים באייפד שניתן להדפיס, להעניק למתנה ולמותג לברים או לבר מצווה. אתה יכול לשחק ספורט או משחקי וידאו, ולהנות יותר בתא הצילום או בבר הגלידה.

המסעדה החדשה והמוזרה של Opus Steakhouse

היא המקום המושלם למצווה של הבן או הבת שלך, נותנת טון מדהים וסטנדרטים שכולם ידברו עליהם במשך שנים רבות. צאו להום ראן עם מצווה באצטדיון ינקי, שם תוכלו לחגוג את יום המשחקים בחדרכם או לערוך מסיבה בסגנון ספורט. או לחגוג מצווה בהשראת אטלנטיק סיטי בחלל העכשווי של One Atlantic Events עם חלונות צמודי קיר, תקרות מעוקלות, תאורה נהדרת ונופים מדהימים למסיבת ריקודים על האוקיינוס. למצווה דרמטית, הזמינו את שער הבמה של הארלם, חלל אמנויות הבמה עם טרקלין חיצוני המכיל עד 200 איש.

בית הנשרים ואולם הופעות גדול יכולים גם לארח מסיבה

האצטדיון מסוגל לארח מסיבות מחצי תריסר עד 5,000 איש. זהו מקום מעניין לבקר בו בכל עת, אך הוא מואר במיוחד במהלך אירועים מרכזיים. התקרה יכולה להציג אורות, כוכבים, ירח מלא, או כל תמונה שאתה יכול לחשוב עליה.

המיקומים כוללים את חדר ההלבשה של הקצינים

חדר המחלקה, מגורי הקפטן, מגורי האדמירל והסיפון הראשי. לספינה יש 11 מיקומים שונים, המסוגלים לארח קבוצות מ-15 עד 3,000 איש. כרטיסים לאחורי הקלעים זמינים לאורחי VIP (ילדים) בלבד, ואמני שיער ומאפרים אקספרס יתנו לאורחים את האפשרות לטפח את עצמם במהלך חגיגות הערב. צרו אווירה מיוחדת בכל אוהל כך שהאורחים שלכם יוכלו לשוטט בכל חלל נושא וליהנות מפעילות חדשה כל הלילה.

חלק מהמסיבות מיועדות לילדים; אפילו אלה עם הרבה מבוגרים עדיין רוצים לספק אפשרויות תחבורה מהנות וקלות

מסיבה זו כוללת לרוב חברים של הילדים ובני משפחותיהם, כמו גם הורים, חברים וילדיהם. המומחים שלנו יארגנו חופשה שתהפוך את ילדכם לכוכב ולמרכז העניינים ותשאיר רושם מרשים ומהנה לאורחים המבוגרים.

בין אם אתם מחפשים רקדני רחוב או תוהים כיצד להביא את הטכנולוגיה העדכנית ביותר לבר או לבת המצווה שלכם

רעיונות הבידור שלנו יהפכו את החגיגה שלכם למרהיבה בצורה יוצאת דופן. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המסיבות המועדפות עליכם, לשכור את הצוות המתאים ולומר להם בדיוק מה אתם רוצים (אתם מוזמנים לשתף אותם במאמר זה). הכיף הנכון לבר מצווה הוא התחלה מצוינת אם אתם מחפשים דרכים להפוך את בר המצווה שלכם לייחודי.

ממסיבות מלאות אקשן ועד קבלת פנים רשמית בקייטרינג

אנו מארגנים חגיגת בר או בת מצווה שהמשפחה והחברים שלך לא ישכחו לעולם. תנו לילדכם בר/בת מצווה ב-Rare650 והאורחים שלכם ייהנו מאוכל טעים, מקום יפהפה ושירות מעולה. תוכלו לבחור כל מקום בעולם כבר מצווה לילדיכם.

בר מצווה מורכב בדרך כלל מטקס דתי בשעות היום ולאחריו מסיבת ערב (לא חובה)

הכינו מוקטייל משלכם. בעוד שאלכוהול לא מתאים לימי הולדת לילדים, ברים ובר מצווה הם מעט שונים, שכן קבלת הפנים דומה יותר לחתונה. אבל אולי זה יהיה הגיוני יותר אם אתם מארחים אירוע רשמי באולם אירועים אופנתי.

פנו מקום לתושבי האי לבצע ריקודים שבטיים מדהימים עבורכם ועבור האורחים שלכם לפני שצובעו פניכם ותקעקעו את גופכם

כדי להשתלב עם המקומיים. תתפנקו בחיי האי על ידי התחלת הערב שלכם בבר הקוקטיילים של הבית, המגיש משקאות קלים קפואים בקליפות קוקוס ומתאבנים עלי בננה.

תהנו מבר מצווה מושלמת בספלאשלייט

המציעה חללים מרווחים וחסרי יומרות עם שפע של אור טבעי ותקרות גבוהות שניתן לשלב למסיבות גדולות יותר. אולם האירועים הגדול הוא רק אחד מאולם האירועים וחללי האירועים המוצעים כאן, המציע את החלל הדרוש לך, יחד עם מרפסת גן שבה "ארוחות מיוחדות ומטבח ברמה עולמית" ישאירו את האורחים שלכם מאושרים ומוכנים לרקוד. לבר מצווה יוקרתי תוכלו לעשות באוור באזור המרכזי של לאקי סטרייקס או להזמין חדר VIP עם ארבעה מסלולים נפרדים, בר ודוכן DJ.

למצווה מבעיר, הארד רוק קפה מציע מקום בסגנון מסעדה עם מזכרות מאגדות מוזיקליות, חדרים פרטיים, במה ומוזיקה חיה. החיים… המקום להיות בו, Westchesters Premier Alternative Event Venue מציע 29,000 רגל מרובע של חלל אירועים תעשייתי חדשני ומתקדם.

יצרנו היפר-ספייס

מקום פנטסטי לאירועים פרטיים כגון ימי הולדת ומסיבות מתוקים 16 – קווינצ'נרה, מצווה ומצוות, חתונות אפטר פארטי, אירוסים, ג'ק וג'יל ועוד. ישנם מלונות רבים על החוף הצפוני של שיקגו המציעים מקומות אידיאליים לקבוצות בכל הגדלים, וצוותי האירועים שלהם הופכים את התכנון לבריזה. לרשימה מלאה של מקומות מחוץ למלון החוף הצפוני של שיקגו, לחצו כאן 601 N. Milwaukee Ave., Wheeling תנו למתכנני האירועים במלון נורת' שור היפה הזה לעשות את כל הפרטים לבר או בר המצווה שלכם. .בין אם אתם מתכננים חתונה, בר/מצווה או אירוע חברה, התקליטנים שלנו יכולים לעזור לכם להלחין ולתכנן את המוזיקה לכל חלק באירוע שלכם. התקליטנים שלנו יספקו את התמהיל הנכון של מוזיקה לאירוע שלכם, ממאופק לאנרגטי.

מנהלי המכירות שלנו ירכיבו את המצווה הבלתי נשכחת ביותר של השנה

ויציבו אותך במרכז הזדמנויות המשחק והאטרקציות שלנו. עגלות הקרנבל בסגנון וינטג' שלנו יוסיפו נופך של מוזרות ונוסטלגיה לכל אירוע. ממרכזי קני ממתקים, מסלולי סופגניות ו-M&M עם הסלפי הטוב ביותר שלך, ארץ הפלאות הצבעונית הזו של ממתקים אובר-סייז אהובים היא מושלמת לבת ובר מצווה. מציאות מדומה כובשת את עולם האירועים בסערה עכשיו, וקפסולת מציאות מדומה הניתנת להתאמה אישית תציע לאורחים שלכם חוויה סוחפת לחלוטין שתשאיר רושם הרבה אחרי החגיגה.

תפריט נגישות