פתרונות תצוגה ומידוף – מה חשוב שתדעו?

פתרונות תצוגה ומידוף

פתרונות תצוגה ומידוף

כיום, כל בעל עסק או חנות יכול לבחור להשתמש במגוון פתרונות תצוגה ומידוף. יש כל מיני סוגים שלהם כמו, מדפים, סטנדים ושולחנות אמצע, סטנדים 4 כיוונים, סטנדים 2 כיוונים, מעמדים לשילוט מתחלף, סטנדים רצפתיים, קירות חריצים ועוד. לכל פתרונות התצוגה והמידוף שהוזכרו לעיל, יש כמה מטרות מרכזיות בהן: הבלטת המוצרים, יצירת עניין אצל הלקוחות (מה שמביא גם לקידום תהליך הרכישה) ושיפור חווית הקנייה שלהם.

איך תוכלו לבחור בהצלחה את פתרונות התצוגה והמידוף המתאימים לכם?

בגלל המבחר העצום, תהליך הבחירה עשוי להפוך לקשה. על כן, ריכזנו לכם מספר שלבים שאם תבחרו ליישם אותם, אנחנו בטוחים שהם יקלו על תהליך הבחירה שלכם. להלן השלבים:

השלב הראשון:

הוא שלב שבו תהיה התייחסות להגדרת הצרכים שלכם. חשבו על אופן הצגת המוצרים (הציגו על קירות חריצים, על מדפים, על סטנדים וכו'. ניתן להשתמש בכל אחת מהצורות הללו), חשבו למי הם יוצגו – האם לקהל מבוגר או לקהל של ילדים, חשבו האם תרצו לשלב מספר סוגים של פתרונות תצוגה ומידוף ואיזה מהם ועוד. ככל שתרדו לפרטים, אתם תהיו הרבה יותר מדויקים ותוכלו לכוון למוצרי התצוגה המתאימים עבורכם.

השלב השני:

הוא שלב שבו תהיה התייחסות לתקציב שיש ברשותכם. אם יש לכם תקציב לא מוגבל, אין בכלל בעיה ותוכלו לבחור בפתרונות התצוגה האיכותיים והמתקדמים ביותר. מנגד, אם זה לא המצב והתקציב שלכם הוא מוגבל, אז עליכם להגדיר אותו מראש ולפעול לפיו. חשוב לציין שיש פתרונות תצוגה ומידוף בכל מיני מחירים. אנחנו בטוחים שתוכלו מוצרי תצוגה איכותיים במחירים שמתאימים לתקציב שלכם. הכי חשוב זה לא להתייאש ולעשות סקר שוק בין החברות השונות המתמחות בתחום.

השלב השלישי:

הוא השלב החשוב ביותר והוא מציאת החברה שממנה תבצעו את הרכישה. איך עוברים בהצלחה את השלב הזה? מתחילים בחיפוש המלצות על 2 או 3 חברות המשווקות פתרונות תצוגה ומידוף. את ההמלצות אפשר לקבל מקולגות ואנשי מקצוע ואפשר גם לקרוא אותן ברשת. כאשר יש לכם המלצות על החברות, מומלץ לקבל הצעת מחיר ראשונית. נמליץ לכם לבחור בחברה שהרגשתם שהייתה לכם איתה אינטראקציה טובה וגם זאת שנתנה את המחיר ההוגן ביותר. כמו כן, חשוב מאוד שתבדקו עם החברה שאתם מקבלים אחריות מלאה וכמו כן שהמשלוח וגם ההתקנה נעשים על ידי החברה (תסכימו איתנו שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם מחפשים מתקינים להתקנת פתרונות התצוגה שבחרתם. יש ההעדפה שכל העבודה תבוצע על ידי החברה שממנה רכשתם את המוצרים).

השלב הרביעי והאחרון:

הוא שלב בחירת פתרונות התצוגה והמידוף. אל תדאגו, אתם לא לבד בתהליך הבחירה. הצוות המקצועי של החברה שאיתה בחרתם להמשיך, ילווה אתכם בתהליך ויציע לכם את מוצרי התצוגה המתאימים למוצרים שלכם.

שורה תחתונה

השקעה בפתרונות תצוגה ומידוף היא השקעה מתבקשת לכל אחד שיש בבעלותו חנות או עסק עם מוצרים פיזיים. מדובר על השקעה חד פעמית, שאפשר להנות ממנה לאורך זמן. היא תביא להגדלת הרווחים וגם לשיפור משמעותי בחוויית הלקוח. שיהיה בהצלחה!