בפלורידה יכול אדם לקבל רישיון נהיגה לאחר תקופה של שנתיים ללא התקפים. אם האדם נמצא בפיקוח רפואי קבוע, הוא יכול לנהוג ברכב למשך שנה ללא התקפה ולעבור בדיקת מעקב רפואית שנה לאחר רישומו.
עבור אנשים עם התקפים
הגבלות נהיגה עלולות להיות מאתגרות ולהוביל לאובדן הכנסתן העצמאית. אנשים המאובחנים כחולי אפילפסיה עשויים להיפספס מספר ימי עבודה בגלל תסמינים או בעיות תחבורה. אם אתה נאלץ לעזוב את העבודה כאשר מתקף התקף, מציאת תרופות שעובדות עבור האדם יכול להיות תהליך ממושך.
אפילפסיה
היא מחלה נוירולוגית כרונית המתבטאת בהתקפים, והתקפים יכולים להופיע בכל עת בחייו של האדם. ההתקפים יכולים להשתנות באורך ובחומרה, מבהייה נוקשה למשך מספר שניות ועד עוויתות של הידיים והרגליים. אם אדם סובל מהתקף במהלך תאונה, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי.
אמריקאים רבים חווים לפחות התקף אחד לא מעורר בחייהם. אפילפסיה היא הפרעה הגורמת לפעילות מוחית לא תקינה הגורמת לתקופות של התנהגות או התקפים חריגים. שינויים בהתקפים עלולים לגרום לנזק מוחי קבוע ואף למוות.
למידע נוסף על עורך דין מכון רפואי לבטיחות בדרכים ועורך דין לענייני תעבורה – אפילפסיה באפשרותך לבקר באתר tabura.co.il
אם אתה מעורב בתאונה שנגרמה כתוצאה מהתקף הנהג ואתה יכול לתבוע פיצויים בצורה של פיצוי כספי בגין כאב פסיכולוגי ופיזי
אובדן שכר עבודה, אובדן עבודה בהווה ובעתיד, חופש, פטירת אדם אהוב, הוצאות בית ועוד ועוד. אם קורבן סובל מפגיעת ראש קשה בתאונת דרכים, הם עלולים לחוות התקפים.
נהג הנוטה להתקפים עשוי להצטרך להוכיח כי הוא נוטל תרופות לאפילפסיה. אם נהג יודע שיש לו התקף ונכנע להתקף, ניתן לסווג אותו כ רשלני. בין אם הנהג ייקח תרופות נגד התקפים ובין אם לאו, הם עדיין יכולים להיות אחראים.
גם אם הרופא שלך אומר לך להימנע מאלכוהול, אינך יכול לעשות זאת אם לא עקבת אחר הטיפול שנקבע במשך שלושה חודשים לפחות.
רשימה 1102 מכילה דרישות שונות לשתי הקטגוריות העיקריות של ההתקפים
אם אינך זכאי לקצבאות נכות במסגרת SSAs הרשמיים לאפילפסיה המציינים כי עברת התקפים גדולים פעם בשנה או התקפים חלקיים מורכבים יותר פעם בחודש, אז יש צורך בחלק הבא של תהליך הערכת הנכות של ה- SSA. בחשבון את ההשפעה של ההתקפים שלך על הפעילות היומיומית שלך וההשפעה של המגבלות על כושר העבודה שלך. אם האפילפסיה שלך אינה עומדת בדרישות אלה, ייתכן שתוכל עדיין לקבל קצבאות נכות בהתבסס על קצבאות רפואיות ותעסוקתיות, אך יהיה עליך להוכיח כי האפילפסיה שלך השפיעה על יכולתך לעבוד ותצטרך גם לקחת בחשבון את קודמתך. ניסיון בעבודה, השכלה וגיל.
בהתאם לתקנים הרפואיים של משרד התחבורה הפדרלי
רישיונות מסחריים אינם ניתנים לאנשים עם אפילפסיה. רופאים אינם מחויבים לדווח על אפילפסיה או התקפים אחרים (למעט הפסקות חשמל) למשרד הרכב. מחקר מצא כי בעוד שמדינות מסוימות דורשות מנהגים לדווח על התנאים שלהם, רק 1/3 מהנהגים המורשים עומדים בדרישה זו.
במהלך בדיקת תעבורה
פקיד אכיפת החוק מבקש מידע כגון רישיון נהיגה או כרטיס רישום ומבצע בדיקת מחשב של המידע. עם סיום הבדיקה לומד הקצין כי הנהג מחזיק ברשיון נהיגה תקף, אין לו צווי מצטיין, הרכב לא נגנב במהלך העצירה והחקירה הסתיימה.
הנקודה הראשונה בהערכת מפגש ללא צו עם המשטרה היא האם הרכב נדרס או שהמפגש הוא תפיסה. אם הפקיד רוצה להשתמש בכוח פיזי כדי להראות סמכות באופן המגביל את חופש האזרח, אז אנו מסיקים כי אירעה התקפה.
התיקון הרביעי לחוקת ארצות הברית אוסר על חיפושים והתקפים בלתי הולמים
במצבים שבהם יש לפחות חשד סביר כי הנהג אינו מחזיק ברשיון נהיגה, שהמכונית לא רשומה, או שדייריה מחוטקים שלא כדין, עוצרים מכונית ועוצרים את הנהג לבדוק את נהיגתו רישיון או רישום לפי התיקון הרביעי אינם סבירים. התיקון הרביעי אינו איסור גורף על חיפושים והתקפים, אך הוא אוסר על חיפושים או התקפים בלתי הולמים.
רשויות אכיפת החוק חייבות לקבל צו חיפוש לביצוע חיפוש נכון במכוניתו או במשרדו של אדם
אשר אושר מסיבה אפשרית. השאלה מהי חיפוש ותפיסה והאם זה סביר היא מורכבת. לדוגמא, סטירה או אגרוף לפנים אינם נחשבים לחיפוש או להתקף, אלא יכולים להצדיק מעצר.
התוצאה החיובית של המקרה במקרה הנ"ל תלויה במידת המצפון של עורך הדין בניהול תהליך הגילוי; על עורך הדין להשיג את התיקים הרפואיים של אדם הסובל ממחלה בזמן נהיגה
וזה יכול להיות קשה במדינתנו מכיוון שבתי המשפט מכירים בהגנה החוקתית על התיקים הרפואיים של אדם. אם הם מחזיקים ברשומות אלה, יהיה קל יותר להוכיח כי האדם ידע או היה צריך לדעת כי הוא עשוי לסבול מהתקף או מהתקף לב בזמן נהיגה ובעיית המפתח בהוכחת עובדה זו היא התפיסה החוקית של יכולת לחיזוי. . המקרה בקליפורניה הוא מקרה בקליפורניה, אך התוצאה דומה, והעובדות בארה"ב דומות.
בתביעה אזרחית שהתיישבה לאחרונה על תאונת דרכים, נהג סבל מהתקף והתנגש במכונית אחרת. הנהג סבל מפגיעה בחוט השדרה (T9-10) כתוצאה מההתנגשות. במקרה זה, המוקד היה בקביעת האחריות להתנגשות.